15 грудня студенти факультету менеджменту Запорізького національного університету провели соціальну акцію «Кожній крихітці - казкового Миколайчика». Вони завітали в гості до вихованців «Запорізької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 1» Запорізької обласної ради з яскравою казкою, концертною програмою та подарунками для діток.Cтуденти факультету менеджменту подарували дітям свято
15 грудня студенти факультету менеджменту Запорізького національного університету провели соціальну акцію «Кожній крихітці - казкового Миколайчика». Вони завітали в гості до вихованців «Запорізької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 1» Запорізької обласної ради з яскравою казкою, концертною програмою та подарунками для діток.17.12.2015 13:44
3 грудня на базі Київського національного торговельно-економічного університету відбувся 11 Український студентський фестиваль реклами, участь у якому взяли студенти факультету журналістики Запорізького національного університету. У номінації «ПР-кампанії» команда нашого вишу здобула перше місце.
Представники факультету соціальної педагогіки та психології Запорізького національного університету 1 грудня долучилися до проведення численних заходів вишу з нагоди Міжнародного дня боротьби з ВІЛ/СНІДом. Для майбутніх соціальних педагогів провели ділову гру «Життя людини – найвища цінність!». Головною метою заходу стало підвищення обізнаності щодо питань, пов’язаних із шляхами поширення цієї страшної хвороби, ризиками, пов’язаними із можливим зараженням та його профілактики.
На факультеті журналістики за ініціативи четвертокурсників напряму підготовки «Реклама і зв’язки з громадскістю» та підтримки студради протягом тижня тривала соціальна акція «Просторуй». Молодь завдяки цьому проекту, який також позиціонували і як ярмарок макулатури, зібрала 170 кг паперових відходів, які відправили на вторинну переробку, а отримані кошти використали для озеленення ІІ навчального корпусу, в якому і розташований факультет. Майбутні журналісти закликали не тягти додому зайвий папір, а викидати його у спеціальні сім боксів, розміщені на всіх поверхах другого корпусу. Їх вони виготовили самотужки та тематично оформили відповідними наліпками, що спонукали долучитися до акції. Фінал проекту присвятили не тільки забобонному «п’ятниця, 13», але й Всесвітньому дню доброти, який і припав на 13 листопада.
