Під час виконання домашніх завдань з фізичної культури для студентів Економіко-правничого коледжу ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) дуже частими помічниками у виконанні вправ були домашні улюбленці.
В умовах загальнонаціонального карантину представники Економіко-правничого коледжу ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) швидко переорієнтувалися та цілком перейшли на дистанційну форму організації та проведення освітнього процесу. Зокрема, 27 квітня згідно з навчальним планом спеціальності 061 «Журналістика» та розкладом занять, у студентів 4 курсу розпочалася переддипломна практика.
Двадцять сьомого квітня на платформі Zoom відбулась настановча конференція з переддипломної практики для студентів 4 курсу спеціальності «Журналістика» освітньої програми «Видавнича справа та редагування» Економіко-правничого коледжу ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University).
Під час дистанційного навчання викладачам Економіко-правничого коледжу ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) неодноразово доводиться чути від студентів, що їм бракує живого спілкування. Тож освітяни прагнуть не лише якісно й цікаво подати навчальний матеріал, опановуючи все нові сучасні освітні технології і тим самим сприяючи своєму професійному зростанню, а й підбадьорити, заспокоїти студентів. Зокрема, викладач Економіко-правничого коледжу Світлана Доброскок ділиться своїми напрацюваннями щодо дистанційного навчання:
Уже другий рік поспіль у ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) реалізується проєкт «Соціологічна майстерня ЗНУ», започаткований факультетом соціології та управління Запорізького національного університету за підтримки Науково-методичного центру Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради.
Уже другий місяць викладачі природничих дисциплін Економіко-правничого коледжу ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) під час дистанційного навчання розробляють і впроваджують нові формати проведення занять, що відповідають умовам онлайн-режиму. Це дозволяє зберігати ефективність освітнього процесу й не переривати освоєння дисциплін, вивчення яких вимагає проведення експериментів, демонстрації моделей, дослідів. Тому студентам запропоновані альтернативні способи виконання практичних завдань з природничих дисциплін: використання інтерактивних моделей, віртуальних лабораторії, відео дослідів, онлайн-дошок.