Незважаючи на карантин, викладачі кафедри обліку, аналізу, оподаткування та аудиту (ОАОА) інженерного інституту Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National Universitу) продовжують займатися плідною діяльністю за всіма напрямками.
Всеукраїнський кейс-чемпіонат у гірничо-металургійній галузі, заснований холдингом «Метінвест», – це масштабний освітній проєкт, який дозволяє молоді поєднувати теоретичні знання, отримані в закладах вищої освіти, з практичними навичками на підприємствах. Проєкт реалізується за підтримки кейс-спільноти України Casers, діяльність якої підтримує Міністерство освіти та науки України.
На сьогодні в Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University), зокрема в інженерному інституті, навчання триває в дистанційному режимі. Студенти своєчасно отримують нові знання, стають учасниками онлайн-занять, відбувається контроль їхніх знань та консультування, зокрема щодо роботи над написання курсових і дипломних робіт тощо. Задля цього викладачі активно використовують різноманітні засоби навчання. Це й листування зі студентами, й дистанційна перевірка виконаних робіт, а також спілкування за допомогою таких засобів комунікації, як Viber, Skype, Telegram, платформа Zoom, Moodle ZNU, сервер Cisco Webex тощо. На головній сторінці СЕЗН ЗНУ (Moodle) створено розділ рекомендацій щодо використання технологій та засобів організації освітнього процесу за дистанційною формою. Щотижнево проректору з науково-педагогічної та навчальної роботи Олександру Гурі, деканам факультетів та завідувачам кафедр ЗНУ, зокрема інженерного інституту, надсилається інформація про присутність викладачів в СЕЗН ЗНУ.
У зв’язку з оголошеним в Україні карантином, пов’язаним з пандемією коронавірусу, єдиною доступною формою організації освітнього процесу є дистанційне навчання. Розуміючи, наскільки важливо для становлення справжніх спеціалістів не переривати навчальний процес на час карантину, на факультеті металургії інженерного інституту Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) активно використовуються різноманітні засоби навчання. Це – листування зі студентами, дистанційна перевірка виконаних робіт, а також спілкування за допомого таких засобів комунікації, як Viber, Skype, Telegram, платформа Zoom, Moodle ZNU, сервер Cisco Webex тощо.
Проєкт «Україна – Норвегія», який діє в Україні з 2003 р., не лише допоміг багатьом звільненим у запас військовослужбовцям адаптуватися до цивільного життя й отримати нову, затребувану в українському суспільстві спеціальність, а й надає впевненість сьогоднішнім військовим в тому, що завдяки участі в проєкті їхнє майбутнє адаптування відбудеться набагато простіше, ніж якби вони проходили цей шлях самостійно. Одним із найактивніших учасників проєкту є Запорізький національний університет (ZNU, Zaporizhzhia National University).
Днями свій ювілей відзначала доцент кафедри фінансів, банківської справи та страхування інженерного інституту Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University), заступник декана факультету економіки та менеджменту з наукової та міжнародної роботи Ірина Вадимівна Сіліна.
У ситуації, у якій опинився весь світ сьогодні й Україна в тому числі, ми бачимо, наскільки важливим стає така форма набуття знань здобувачами, як дистанційне навчання. А в епоху поширення новітніх технологій організувати такий процес не є проблемою. Однією з найзручніших платформ для дистанційного навчання, яку активно використовують в Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University), є освітня платформа Moodle ЗНУ. То ж до організації такої форми навчання активно долучилися всі викладачі кафедр факультету економіки та менеджменту інженерного інституту ЗНУ та суттєво активізували роботу студентів з вивчення дисциплін другого семестру.
Адміністрація та викладачі факультету будівництва та цивільної інженерії інженерного інституту ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) під час карантину забезпечують виконання освітніх програм, зокрема шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання, що не передбачає відвідування аудиторій університету студентами.