Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Активісти НТСА економічного факультету провели круглий стіл, присвячений питанням маркетингу

Активісти НТСА економічного факультету провели круглий стіл, присвячений питанням маркетингу

10.10.2012 09:39 Економічний факультет Наукове товариство студентів та аспірантів круглий стіл

Жовтень на економічному факультеті почався вдало та напрочуд цікаво. Так, наприклад, відбулося чергове засідання круглого столу «Маркетинг як невід’ємна складова економічної діяльності підприємства». Захід проводився в рамках діяльності Студентської наукової проблемної групи кафедри «Фінанси та кредит» економічного факультету під керівництвом доктора економічних наук, професора, декана економічного факультету Алли Череп.

У своєму вступному слові професор Алла Череп звернула увагу учасників засідання на те, що маркетинг – це не просто набір інструментів для просування товарів та послуг, а й діяльність, спрямована на створення попиту та досягнення цілей підприємства через максимальне задоволення потреб споживачів. Окремо Алла Василівна акцентувала увагу присутніх на необхідності розвитку маркетингу як невід'ємної складової управлінської системи будь-якого підприємства. У якості експертів на захід запросили начальника науково-дослідної частини ЗНУ В. Меняйло, голову Наукового товариства студентів та аспірантів ЗНУ С. Доброскок, представника (голоуа відділення) ПрАТ «Приватбанк» Ю. Сидську, О. Старікову (МАУБ), а також викладачі економічного факультету.
Свої роботи презентували студенти економічного факультету Олександр Коробов, Надія Ланчковська, Тетяна Веремейчик, Євген Селютін, Сергій Медвідь, Анастасія Нікуліна, Тетяна Веницька, Юлія Бекаурі, Дарина Ройко й Аліна Гончарова.
Учасники засідання довели, що маркетинг як одна з основних категорій ринку в узагальненому вигляді конкретизує реальну діяльність фірм, комерційних банків, страхових компаній з управління попитом для досягнення високих результатів своєї діяльності. Цей процес також включає в себе вивчення потреби товариства в продукції, що випускається та ряд заснованих на результатах аналізу дій та прийняття рішень на основі отриманих результатів.
Окремо слід відзначити активність молодих науковців Малої академії управління бізнесом та Економіко-правничого коледжу ЗНУ, а саме Олександра Рудницького, Маргарити Головецької й Олександра Короленка, які всебічно розглянули не тільки теоретичні аспекти маркетингу, але й його практичне застосування для розвитку підприємств.
По завершенню засідання круглого столу д.е.н., професор Алла Череп запросила усіх на наступні засідання та конференції економічного факультету. НТСА економічного факультету також запрошує всіх охочих до участі в науковому житті факультету.

НТСА економічного факультету

Схожі новини