Тріумфальною перемогою завершилась участь команди факультету журналістики в головному в Україні фестивалі реклами, маркетингу й PR для студентів і молоді. Проект соціальної рекламної кампанії «Казки не бояться темряви» був відзначений першим місцем у відповідній номінації та гран-прі 9 Українського студентського фестивалю реклами (УСФР).
У складі творчої «збірної» – спеціалісти й магістри факультету журналістики: рекламісти Костянтин Гритчин і Дмитро Данік, а також Катерина Вавілова, представниця спеціальності «Журналістика». Разом зі студентами працювала асистент кафедри соціальних комунікацій, реклами та зв’язків із громадськістю Інна Стащук. За рішенням журі, запорізька команда здобула перші місця одразу в двох номінаціях – «Проект рекламної кампанії» і «Відеореклама», а також гран-прі фестивалю.
Мета конкурсної соціальної кампанії, що має метафоричну назву «Казки не бояться темряви», – сприяти появі в Запоріжжі першого дитячого журналу шрифтом Брайля. Таке видання – мрія п’ятикурсниці факультету журналістики Юлії Стець, стипендіатки програми «Завтра.UA» Фонду Віктора Пінчука. Ще в травні цього року, готуючись до участі в Молодіжному форумі «Завтра.UA», студентка розробила проект газети для незрячих людей. Згодом задум трансформувався в ідею дитячого журналу, і сьогодні Юлія займається пошуком редакційної команди та спонсорів для реалізації проекту. Тим часом рекламна кампанія для нього вже майже розроблена.
На церемонії нагородження організатори відзначили професійність виконання конкурсного проекту «Казки не бояться темряви». Дипломи переможців і фірмові призи нашій команді вручав голова Великого журі 9 УСФР Анже Йереб, креативний директор рекламного агентства Kaffeine Communications.
9 Український студентський фестиваль реклами зібрав учасників з усієї України, з міст Росії та Республіки Білорусь. За інформацією організаторів, на цьогорічний конкурс було подано рекордну кількість робіт – понад 1500 зі 123 вишів.
У рамках фестивалю відбулись традиційні заходи для учасників і гостей – виставка кращих конкурсних робіт, церемонія нагородження переможців, майстер-класи від гуру реклами, маркетингу й PR.
Нагадаємо, що Український студентський фестиваль реклами (УСФР) проводиться щорічно з 2004 року. Організатор і керівник проекту – Євген Ромат, голова Спілки рекламістів України, доктор наук державного управління, професор, академік АЕН України, зав. кафедрою маркетингу і реклами КНТЕУ, головний редактор журналу «Маркетинг і реклама». Офіційний сайт УСФР: http://www.studfestival.com.ua/