Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Економісти ЗНУ обговорюють ефективні методи мотивації персоналу на виробництві

Економісти ЗНУ обговорюють ефективні методи мотивації персоналу на виробництві

18.03.2014 13:05 Все Факультети Економічний Економічний факультет круглий стіл

18 березня на економічному факультеті відбулося засідання круглого столу «Ефективні методи мотивації персоналу», організатором якого виступили представники кафедри управління персоналом і маркетингу. В обговоренні питань засідання взяли участь викладачі та студенти факультету.

Відкрила захід та виступила з доповіддю на тему «Мотивація персоналу в період економічної кризи» декан економічного факультету, професор Алла Череп. Вона наголосила на актуальності обраної тематики засідання, адже зараз майже 30% українських суб’єктів господарювання опинилися у кризовій ситуації. Тому одним із важливих методів її стабілізації є правильно організована мотивація персоналу. Присутні також зійшлися на думці, що у такій ситуації українським підприємствам треба зосередити більше уваги на методах нематеріальної мотивації персоналу. Запрошені на засідання експерти з числа викладачів економічного факультету – доцент, завідувач кафедри управління персоналом і маркетингу Валентина Гельман, викладач цієї кафедри Вікторія Ярмош та інші - коментували та вносили доповнення під час виступів доповідачів.
Сьогодні у світі існує ряд моделей мотивації персоналу і різні підходи до організації роботи з ним: японська модель, західна тощо. В Україні здебільшого орієнтуються на західну модель мотивації, але мало уваги приділяється методам стимуляції підвищення кваліфікації працівників, ведення здорового способу життя та методам сприяння цим процесам. Існує багато й інших проблем, які необхідно вирішувати керівництву підприємств, аби забезпечити стабільність економічної системи загалом. Так, доцент Валентина Гельман у своєму виступі навела статистичні дані з проблем мотивації: кожні три роки відбувається так звана мотиваційна криза на підприємствах, а відсутність вмотивованості кадрів, у свою чергу, створює плинність персоналу, що також негативно позначається на роботі підприємства.
Аби продемонструвати можливості методів мотивації персоналу, студентка 5 курсу економічного факультету Вікторія Чех розповіла про системи та види стимулювання та винагород персоналу на прикладі всесвітньо відомих компаній: японської корпорації «Тойота», американських виробників «Лінкольн» і «Джонсон і Джонсон» та інших. Із доповідями також виступили студенти Маріанна Фомич («Особливості ефективної мотивації персоналу в Японії»), Артем Герасимов («Практичне застосування системи мотивації персоналу на вітчизняних підприємствах»), Олександра Могильна («Удосконалення методів мотивації працівників на підприємствах України в сучасних умовах економічної кризи») та інші.
Підбиваючи підсумки засідання, присутні висловили думку щодо необхідності впровадження на українських підприємствах нових та ефективних методів мотивації працівників. Декан Алла Череп порадила майбутнім випускникам економічного факультету скористатися набутими під час засідань та конференцій знаннями і креативно підходити до своєї роботи.

Олена Хлистун

Схожі новини