Вчетверте для шкільних вчителів представники економічного факультету ЗНУ проводять практико-орієнтований семінар із тем: «Методики активізації навчального процесу при викладанні економічних дисциплін для учнів шкіл» та «Досвід використання інноваційних технологій на економічному факультеті ЗНУ». Показником розвитку відносин між нашим вишем і загальноосвітніми закладами, а також зростання інтересу шкільної спільноти до інноваційних освітянських технологій є те, що нинішній захід відвідали викладачі не лише шкіл нашого міста, а й Запорізької області.
У семінарі взяли участь методист Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької міської ради Лариса Гунько, методист науково-методичного центру Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Микола Стрижак, представники ректорату нашого вишу, викладачі економічного факультету ЗНУ та шкільні вчителі економіки (понад 20 осіб).
Відкрила захід і привітала гостей декан економічного факультету, професор Алла Череп. Вона представила учасників семінару і доповідачів – представників вищої школи та ректорату ЗНУ, а також окреслила план роботи зібрання. Від імені керівництва нашого університету присутніх привітав проректор з наукової роботи, професор Геннадій Васильчук. Він наголосив на важливості такого роду зустрічей для підвищення якості шкільної освіти, вдосконалення і розвитку методичного забезпечення викладання економіки у школі.
Спочатку представники шкіл, зокрема ті, які вперше відвідують економічний семінар у ЗНУ, змогли ознайомитися з відеопрезентацією діяльності економічного факультету: кваліфікаціями і напрямами підготовки, структурою одного з найпотужніших підрозділів нашого університету, яким є економічний факультет, його кафедрами і напрямками діяльності. Декан Алла Череп акцентувала увагу учасників методичного зібрання на тому, що за показниками освітянських рейтингів наш виш входить у двадцятку кращих академічних ВНЗ України, а економічний факультет за рівнем підготовки фахівців економічної галузі та взаємодії із роботодавцями посідає високу позицію у ТОП-10.
Багаторічний досвід співпраці факультету з роботодавцями сприяє тому, що його випускники отримують роботу на провідних підприємствах міста. Високий рівень знань, а відтак, і конкурентоспроможності молодим економістам забезпечують викладачі високої кваліфікації, у числі яких - 11 професорів. Вони постійно підвищують рівень власних знань, розробляють і впроваджують високоефективні методики у навчальний процес, діляться цими розробками зі шкільними викладачами. Тому на допомогу в підготовці старшокласників до участі в олімпіадах, МАН та інших творчих конкурсах з економіки під час семінару вчителям запропонували спеціально підготовлені методичні матеріали і посібники, а також буклети факультету. Їх отримали усі, хто завітав цього дня на семінар.
У рамках профорієнтаційної роботи Алла Череп попросила вчителів довести інформацію про можливості навчання на факультеті за ОКР «Бакалавр», «Спеціаліст» і «Магістр» до відома школярів та їхніх батьків. Вона акцентувала увагу на нових актуальних напрямах підготовки, таких як: «Управління фінансово-економічною безпекою», «Управління проектами», «Економіка довкілля і природних ресурсів», а також запросила самих вчителів скористатися нагодою підвищити кваліфікацію в аспірантурі ЗНУ.
Закликав присутніх до плідної співпраці і доцент кафедри міжнародної економіки, економічної теорії і природних ресурсів Іван Колобердянко. Він розповів про впровадження інноваційних методів роботи зі студентами, які розробляють викладачі різних кафедр економічного факультету. Іван Іванович порадив шкільним вчителям знайомитися і ширше використовувати в своїй викладацькій діяльності такі ефективні форми роботи, як: проблемний виклад матеріалу, дослідницько-пошуковий, дискусійний методи, кейс-методи тощо.
Старший викладач цієї ж кафедри Аліна Осаул виступила із доповіддю, представивши слухачам досвід викладачів економічного факультету із залучення інноваційних педагогічних технологій у курсі «Світова економіка та інтеграційні процеси». Вона навела багато прикладів міжнародної інтеграції в світовому економічному просторі, надала методичні рекомендації щодо використання ситуаційних завдань у процесі викладання економіки, розповіла про сучасні тенденції розвитку економіки в розвинених країнах тощо.
Методисти відповіли також на ряд запитань, які цікавили шкільних викладачів. Під час засідання було сформовано завдання для подальшої співпраці представників шкільної освіти та вищої школи.
Олена Хлистун