Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / На економічному факультеті дискутували щодо приватизації залізничного транспорту

На економічному факультеті дискутували щодо приватизації залізничного транспорту

02.04.2015 10:44 Все Факультети Економічний Економічний факультет навчання дебати

Вчора, 1 квітня, ІІ студентські дебати на тему: «Приватизація залізничного транспорту» провели на економічному факультеті ЗНУ. На них завітали студенти різних курсів. Журі працювало в такому складі: заступник декана економічного факультету з виховної роботи, доцент Вікторія Сьомченко, заступник декана з наукової роботи, доцент Андрій Линенко, доцент Олена Рибалко і голова суддівської комісії, декан економічного факультету, професор Алла Череп.

Оскільки тематика перших подібних дебатів: «Доларизація економіки» викликала неабиякий інтерес із боку активістів Наукового товариства студентів та аспірантів, докторантів і молодих вчених факультету, було ухвалене рішення, цей захід зробити традиційним.
В інтелектуальних змаганнях взяли участь дві групи студентів 2 курсу різних напрямів підготовки. До команди «За» увійшли: студенти напряму підготовки «Фінанси і кредит» Гор Фтоян, Олександра Дудка, Дар'я Борисенко; другокурсниці Марія Кулачко й Аліна Купріянова («Облік і аудит») та студентка Дар'я Пєнзєва («Управління персоналом»).
Їх опонентами під час дискусії стали: студентки напряму підготовки «Облік і аудит» Анастасія Захряпа, Ірина Коваленко Вікторія, Мєрєнкова, Тетяна Тимченко й представниця напряму підготовки «Фінанси і кредит» Анастасія Моісеєва.
Обговорення було надзвичайно активним: гравці обох команд працювали з неабияким ентузіазмом. Команда, що відстоювала точку зору, що це – позитивне явище, у своєму виступі відобразила основні переваги приватизації рейкового транспорту. У першу чергу, це – підвищення прибутковості за рахунок зниження кількості державних субсидій і створення нового ринку. Отже, за рахунок того, що з’явиться конкурентоспроможний ринок, підвищиться якість перевезень та обслуговування. Також у їхніх виступах наголошувалося на тому, що в даний транспорт будуть інвестовані нові технологічні засоби для підвищення ефективності конкурентоспроможної боротьби. Крім того, студенти окреслили проблеми, пов'язані з дефіцитом пропозиції на державні перевезення і говорили про негатив, що викликається політикою протекціонізму з боку держави.
Їхні опоненти навели аргументи, щодо «мінусів» приватних транспортних шляхів. На їхню думку, приватні залізниці не зацікавлені в наданні будь-яких пільг і субсидій окремим категоріям громадян, тож це негативно відіб'ється на подібній соціальній політиці. Тому приватна форма залізниці та метро негативно позначається на підборі співробітників, часто скорочується кількість робочих місць, що відразу провокує невдоволення профспілок та інші подібні конфлікти. Також вони підкреслили, що приватизація часто заважає веденню державної політики. До того ж, приватні шляхи багато в чому зацікавлені в отриманні прибутку і можуть економити на комфорті або безпеці.
Аудиторія та журі оцінили виступи обох команд, а також їх відповіді на запитання, і винесли свій вирок – перемогла команда, яка наводила аргументи «проти» приватизації залізничного транспорту.

Економічний факультет

Схожі новини