Коментар головного бухгалтера ЗНУ стосовно інформації про університет на одному із запорізьких сайтів
Головний бухгалтер Запорізького національного університету прокоментував інформацію на одному з запорізьких інформаціних ресурсів, який містить неправдиву інформацію про наш виш та ображає деяких працівників ЗНУ.
«Ця публікація не викликає інших емоцій, окрім обурення. Тут не міститься жодного слова правди», - зазначив Василь Федорович. Зокрема, мова йшла про тендери. - «Тендери в ЗНУ проводяться прозоро, з дотриманням усіх норм і правил. Цього року університет перевіряла державна фінансова інспекція, яка жодних порушень не виявила. Ми звітуємося перед державою, а документи про закупівлі містяться на офіційному сайті. Будь-хто може з ними ознайомитися», - підкреслив головний бухгалтер.
«Друге обвинувачення стосується тротуарної плитки, якою цього року виклали алею між 1-м та 3-м корпусами. На придбання плитки та здійснення робіт не було витрачено коштів ЗНУ. Вони були профінансовані за рахунок спонсорської допомоги. Ці роботи не були передбачені кошторисом, а ректор не має права змінювати кошторис без рішення Вченої ради вишу.
Кошторис університету перевищує 150 мільйонів гривень і складається із загального та спеціального фондів. Загальний фонд витрачається на підготовку фахівців за державний замовленням, спеціальний фонд поповнюється за рахунок надання додаткових освітніх послуг.
Штатний розклад розміщений на сайті, тож усі охочі можуть із ним ознайомитися. За рахунок загального фонду держава фінансує надбавки викладачам. Якщо у викладачів є науковий ступінь і вчене звання, вони отримують надбавки в граничному розмірі. За вчене звання професора – 33%, доцента – 25% до посадового окладу, за науковий ступінь доктора наук – 25%, кандидата наук – 15%.
Доплати за високі досягнення та складність і напруженість у роботі виплачуються за рахунок спеціального фонду відповідно до Положення, яке регулює цей процес. Такі надбавки встановлюють за пропозицією керівника підрозділу з обґрунтуванням необхідності такої доплати, а потім видається наказ ректора, який візують профспілка, бухгалтерія, відділ кадрів. Приховати призначення надбавок неможливо.
Відділ аудиту, про який йдеться в публікації, був сформований до того, як Микола Олександрович Фролов став ректором. Він працює відповідно до вимог Бюджетного кодексу. Його завданням є не приховання недоліків у роботі, а навпаки – їх виявлення і усунення. За результатами перевірок видаються накази, за якими мають бути вжиті певні заходи», - розповів Василь Тимошик.

