Сьогодні, 23 жовтня, в Економіко-правничому коледжі з нагоди Дня рекламіста провели професійний майстер-клас для четвертокурсників спеціальності «Видавнича справа та редагування». Його модератором виступила керівник запорізького інтернет-проекту «WOMAN.ZP.UA» Юлія Алексеєнко. Відкрила захід заступник директора Економіко-правничого коледжу Олена Артеменко. Крім того, під час зустрічі з керівником інтернет-проекту та заступником директора Ларисою Недавньою було досягнуто домовленостей про проходження студентами практики на базі сайту та форуму «WOMAN.ZP.UA»
На початку зібрання заступник директора Економіко-правничого коледжу Олена Артеменко передала присутнім вітання з нагоди Дня рекламіста від директора коледжу Олени Грибанової. А також побажала студентам всотувати ті цінні професійні знання, які вони можуть отримати саме під час спілкування з фахівцями-практиками.
Модератором зустрічі виступила викладач дисципліни «Рекламознавство і підготовка рекламних видань» Марія Канцелярист. Вона відрекомендувала присутнім гостю коледжу, відзначивши, що Юлія Алексеєнко 2009 року закінчила факультет журналістики Запорізького національного університету. І цього ж року започаткувала інтернет-проект «WOMAN.ZP.UA». Про нього та його рекламну діяльність, іміджеві складники і йшлося на майстер-класі зі студентами. Юлія Алексеєнко представила присутнім види реклами, з якими працює проект. Під час її презентації студенти змогли переглянути приклади банерної реклами, обговорити процес її створення, її технічну складову тощо.
Студентів зацікавили види наскрізних банерів, рекламний підпис, посилання, новина, а також реклама у розсилці та у соцмережах, її розцінки на сьогодні. Чимало уваги присвятили на МК й розміщенню реклами в каталозі товарів та послуг, розробці брендованої сторінки підприємства. Окремою ланкою студенти вивчили й рекламу на форумі. Ведуча МК відзначила, що такий вид реклами дає цілеспрямоване потрапляння пропозиції до аудиторії, яка в ній зацікавлена, крім того, це підвищує впізнаваність компанії, торгової марки й продукції, дає можливість привабити клієнтів через проведення акцій і конкурсів, географічно розширити аудиторію споживачів.
Четвертокурсники мали нагоду ознайомитися з численною іміджевою продукцією «WOMAN.ZP.UA», а також оглядами тих подій, які проходили під його патронатом. Йдеться про "Уік-енди для вагітних", "Парад колясок" та інші. Кожен із них організовувався із залученням великої кількості партнерів і спонсорів. І форма цієї співпраці була найрізноманітнішою: на заходах працювали брендові палатки, аніматори тих чи тих компаній, деякі організації мали нагоду ознайомити гостей з роздатковим матеріалом. Цікавим досві роботи під час проведення "Параду колясок-2015" стало виготовлення бренд-волу, на якому дизайнер розмістив логотипи партнерів і спонсорів. Студенти на МК розповіли і про власні спроби розробки рекламної продукції. А ось Анастасія Великоіван та Аліна Горобчук поділилися своїм досві підготовки соціальної реклами для фахового Фестивалю. У той же час, Марія Савченко, знайшла своє зображення у фотозвітах «WOMAN.ZP.UA», адже мала нагоду працювати на деяких його заходах як аніматор.
Також молодь цікавили питання, яким є рекламний ринок Запоріжжя сьогодні, яких фахівців він потребує, чи початківцям по силам подолати високу планку вимог цієї галузі?
Юлія Алексеєнко відзначила, що головними якостями новичка мають бути комунікабельність, відкритість, креативність. Що ж до технічних навичок, то керівник інтернет-проекту радила знатися на програмах Фотошоп, Корел, Імідж-Ред тощо.
Наприкінці професійного майстер-класу студенти щиро подякували гості за його проведення. Також Юлії Алексеєнко вручили подяку за співпрацю з навчальним закладом і пам’ятні подарунки від вишу.
У свою чергу заступник директора Економіко-правничого коледжу Лариса Недавня подякувала пані Юлії за досягнуті домовленості про проходження студентами практики на базі сайту та форуму «WOMAN.ZP.UA»
Економіко-правничий коледж

