Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / На економічному факультеті відбувся круглий стіл про особливості поведінки споживача

На економічному факультеті відбувся круглий стіл про особливості поведінки споживача

01.03.2016 09:01 Все Факультети Економічний Економічний факультет

29 лютого на економічному факультеті відбулося засідання круглого столу «Психологічні фактори як рушійна сила поведінки споживача», організатором якого виступили представники кафедри управління персоналом і маркетингу.

Відкрила захід та виступила з доповіддю на тему «Актуальність аналізу і прогнозування кон’юнктури ринку в сучасних умовах» декан економічного факультету, професор Алла Череп. Доповідач запевнила, що в умовах, в яких перебуває наша країна сьогодні, стає зрозумілим: щоб досягти суб’єктам господарювання комерційного успіху, необхідно брати до уваги всі елементи ринкової системи. Для цього широко використовуються різноманітні дослідження ринку, одним із головних завдань яких є вивчення умов, за яких забезпечується найповніше задоволення попиту населення в товарах і послугах будь-якого виду та створюється підґрунтя для ефективного збуту виробленої продукції. Тому актуальним є питання вивчення та прогнозування кон’юнктури ринку як невід’ємної умови для прийняття відповідних ефективних управлінських рішень.
Завідувач кафедри управління персоналом і маркетингу, доцент Валентина Гельман також відзначила актуальність теми круглого столу та зосередила увагу на важливості розвитку інформаційних технологій в процесі прийняття рішення про купівлю.
Неабияку цікавість та жваву дискусію учасників круглого столу викликала доповідь асистента кафедри управління персоналом і маркетингу Наталії Терент`євої на тему: «Культура споживання в сучасній Україні».
В процесі проходження круглого столу ст. викладач кафедри управління персоналом і маркетингу Валерія Тимошик підняла надзвичайно актуальне питання конформізму як відповідну реакцію на вплив соціуму.
Активну участь у організації та проведенні засідання круглого столу взяли заступник декана економічного факультету з наукової роботи, доцент Юлія Шевченко, заступник декана економічного факультету з профорієнтаційної роботи, доцент Юлія Скорнякова, викладачі кафедри управління персоналом і маркетингу доцент Олександр Череп, викладач Ігор Пашков.
Доповіді студентів економічного факультету були надзвичайно цікавими, відзначались високим науковим рівнем та практичною спрямованістю. Так, за активну участь слід відмітити виступ Голди Дар’ї, студентки ІІ курсу економічного факультету, спеціальності «Маркетинг» на тему «Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів», Горбань Ольги, студентки ІІ курсу економічного факультету спеціальності «Маркетинг», яка доповідала про «зворотню сторону» поведінки споживачів, Олійник Вікторію та Волошину Катерину студентів ІІ курсу економічного факультету спеціальності «Маркетинг» в своїх доповідях вони розкрили суть реклами та поняття марки і брендінгу та виявили їх вплив на поведінку споживачів. Цікавою і пізнавальною була доповідь студента курсу економічного факультету, спеціальності «Маркетинг» Науменко Євгена на тему «Формування поведінки споживача за теорією З.Фрейда», яка супроводжувалась наглядною презентацією. Слід відзначити доповідь студента ІІІ курсу спеціальності «Маркетинг» Євгена Морозова, який розкрив питання значення вивчення поведінки споживача в маркетингу. Дуже цікавою і актуальною була доповідь, підготовлена Баклицькою Кариною «Вплив товарної політики на поведінку споживача». Завершив виступи актуальною доповіддю про вплив етнічних, расових та релігійних субкультур на поведінку споживача Бабіч Назар, студент ІІІ курсу спеціальності «Маркетинг».
Отже, засідання круглого столу пройшло на високому рівні, викладачі і студенти брали активну участь у обговоренні доповідей, задавали питання, давали коментарі.
Підбиваючи підсумки засідання, завідувач кафедри управління персоналом і маркетингу Валентина Гельман подякувала за плідну роботу викладачам і студентам економічного факультету, відзначивши високий науковий потенціал учасників.

Асистент кафедри управління персоналом і маркетингу
Наталя Терент`єва

Схожі новини