Студенти 4 курсу факультету іноземної філології спеціальності «Мова та література (англійська, німецька, французька, іспанська)» вже другий тиждень як розпочали навчальні заняття другого семестру після свого першого педагогічного досвіду у школах м. Запоріжжя. Проте, це питання залишається актуальним для них. Студенти аналізують свою діяльність та діляться враженнями.
Цього року підбиття підсумків педагогічної практики студентів 4 курсу проходило різнопланово. Найважчим, звичайно, було критично проаналізувати власну діяльність та представити необхідну звітну документацію. Але наші студенти успішно з цим впорались.
Під час першого навчального тижня кафедра викладання другої іноземної мови на чолі із її завідувачем, доцентом Катериною Ружин та керівником практики на ФІФ, доцентом Ольгою Каніболоцькою організувала серію круглих столів, під час яких студенти разом із своїми методистами обговорили результати своєї діяльності, проаналізували свої досягнення та невдачі, поділилися своїми власними перспективами щодо продовження своєї роботи на педагогічній ниві.
А на початку цього тижня четвертокурсники представили свої творчі звіти з практики. Варто зазначити, що така форма звітності після практики в школі започаткована на факультеті іноземної філології вже давно. Протягом багатьох років після педпрактик студентів 4 та 5 курсів факультет збирався, щоб переглянути креативні відео, більшість з яких зберігається у відео архіві ФІФ. А цього року методисти запропонували практикантам створити свій календар практики, у якому вони не тільки представили звітний фотоматеріал, але й поділились враженнями про кожен з чотирьох тижнів роботи у школі. Наші студенти вдало реалізували цю ідею. Під час заходу можна було побачити календарі з фото та враженнями від кожного дня практики, календарі у вигляді сторінок популярних соціальних мереж та багато інших цікавих ідей.
Четвертокурсники запросили також студентів третього курсу, щоб поділитися своїми емоціями та запевнити, що педагогічна діяльність – не так страшно, як більшість з них уявляє. Роботи були оцінені журі, до складу якого входили третьокурсники. Кожна група студентів-практикантів мала змогу отримати від 1 до 10 балів до загальної кількості балів, які складають їхню оцінку з практики.
Захід став справжнім святом на факультеті іноземної філології – пісні про школу, жарти від студентів. Про важливість такої форми звітності говорять враження студентів 3 курсу. Більшість з них після побаченого і почутого вже чекають на свою можливість скуштувати педагогічного досвіду!
Ганна Ваніна,
факультет іноземної філології