
Завершення семестру – дуже гаряча пора для студентів і викладачів. Написання модульних контрольних робіт, складання індивідуальних завдань є необхідними, важливими, проте, дещо виснажливими компонентами навчання. На кафедрі викладання другої іноземної мови існують два підходи до виконання студентами індивідуальних завдань – традиційний (читання та аналіз автентичної літератури, написання творів, виконання граматичних вправ, підготовка та презентація країнознавчого матеріалу, тощо) та творчий (робота над проектами, екранізація казок, підготовка тематичних свят тощо).
Можливість креативно підходити до виконання «індивідуалки» є неабияким мотиваційним фактором до вивчення мови. Так, вважаючи на це, доцент кафедри викладання другої іноземної мови Ганна Ваніна запропонувала студентам 3 курсу групи 301 спеціальності «Мова та література (іспанська)», які вивчають англійську як другу іноземну мову, підготувати цікаві інтерактивні ігри, завдання країнознавчого характеру. На презентацію індивідуального завдання були запрошені студенти 1 курсу груп 101, 102 цієї ж спеціальності, які брали активну участь у всіх запропонованих завданнях.
Першокурсники мали змогу перевірити свої навички усного мовлення у завданні “Talk for a minute” (підготовлено Юлією Куклінською), коли мали говорити на будь-яку вибрану тему протягом 60 секунд, змагались у командах на краще знання предметів повсякденного вжитку англійською мовою у грі «What can we put into a jar?» (Дар’я Гріценко) та знання країнознавчого матеріалу у грі «Do you know English-speaking countries?» (Анастасія Омельченко, Марина Черниш), описували та вгадували слова у грі «Taboo» (Аліна Корольова). Бурхливо та емоційно студенти першого курсу зустрічали завдання «The association game» (Алеся Тертична), коли за малюнками їм пропонувалось вгадати відомого представника англомовних країн та гру «Guess the melody» (Михайло Бочкарьов), після якої усі присутні виконали один з хітів легендарних Бітлз. Позитивний настрій створювала ведуча зустрічі Наталія Сирота.
Як зауважують першокурсники, зустріч пройшла у невимушеній, доброзичливій атмосфері, надаючи їм можливість не тільки активізувати свої комунікативні навички з англійської мови та лінгвокраїнознавчі знання, але й познайомитись зі студентами, які навчаються на старших курсах.
Ганна Ваніна,
факультет іноземної філології