Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / «Вісник ЗНУ» з фізико-математичних наук увійшов до престижної наукометричної бази даних

25.05.2016 17:25 Все Факультети Математичний Математичний факультет відділ аспірантури і докторантури наука міжнародна діяльність

Учені математичного факультету Запорізького національного університету вкотре засвідчили високий рівень своїх наукових досліджень, гідних світового визнання. Так, нещодавно збірник наукових праць «Вісник Запорізького національного університету. Фізико-математичні науки» включили до наукометричної бази даних «International Innovative Journal Impact Factor», до якої входять більше тисячі добре знаних у світових академічних колах наукових журналів.

Відтепер усі охочі зможуть більше дізнатися про це видання, завітавши за лінком: http://iijif.com/Indexed%20Journals.php?page=1. Незабаром «Віснику ЗНУ» присвоять індекс цитувань, який дозволяє визначити, наскільки популярним серед міжнародних світових кіл є те чи те спеціалізоване видання, а також дізнатися про зацікавленість учених певною науковою роботою. Нагадаємо, «Вісник Запорізького національного університету. Фізико-математичні науки» – це фахове наукове видання нашого вишу, яке виходить двічі на рік і щоразу містить близько 12-13 статей (більше 100 сторінок), присвячених актуальним проблемам механіки, математичного моделювання, прикладної математики, інформатики тощо. Серед його авторів – не лише викладачі математичного і фізичного факультетів нашого вишу, але й представники інших провідних вищих навчальних закладів та наукових установ України. Крім того, на його сторінках публікуються чимало вчених із Азербайджану, Узбекистану, Чехії тощо.
Як зазначає головний редактор видання, завідувач кафедри прикладної математики і механіки, професор Віктор Грищак, «одне із провідних завдань, яке ставить перед українською науковою спільнотою сьогодення, це – включення до світового академічного простору». Це – одна із головних причин того, що вчені віддають перевагу публікаціям у виданнях, які проіндексовані в міжнародних наукових системах. «Наш "Вісник" і зараз користується заслуженою популярністю серед тих, хто бажає оприлюднити результати своїх наукових розвідок, пов’язаних із точними науками. Так, в останньому номері видання розміщені статті не лише представників запорізьких вишів, але й учених із вищих навчальних закладів із Бердянська й Києва, співробітників конструкторського бюро "Південне", яке спеціалізується на аеробудівництві і з яким у нас налагоджена плідна співпраця, і навіть з Азербайджану. Ми сподіваємося, що включення до наукометричної бази даних "International Innovative Journal Impact Factor" сприятиме подальшому зростанню популярності нашого збірника наукових праць і розширенню географії його авторів», – зазначає Віктор Захарович.
Відповідальний редактор «Віснику Запорізького національного університету», доцент кафедри математичного моделювання Сергій Чопоров зазначив, що предметно працювати над включенням наукового видання до міжнародних науковометричних баз даних у ЗНУ почали кілька місяців тому – на початку 2016 року. «То ж це – перший, але далеко не останній успіх членів редакційної колегії «Вісника», пов'язаний із цим напрямком діяльності. Зараз ми подали заявки щодо включення нашого видання до кількох міжнародних баз даних, у тому числі – до ‘’Copernicus’’ і сподіваємося на позитивні відповіді», – зазначив Сергій Вікторович.
До речі, це – не єдиний успіх у науковій галузі представників математичного факультету за останній час. Так, нещодавно Наказом МОН України від 16.05.2016 р. № 515 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо діяльності спеціалізованих вчених рад від 12 травня 2016 року» у Запорізькому національному університеті перереєстровано спеціалізовану вчену раду К 17.051.06 із правом прийняття до розгляду та проведення захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата фізико-математичних наук за спеціальностями 01.02.04 «Механіка деформівного твердого тіла» та 01.05.02 «Математичне моделювання та обчислювальні методи» строком на два роки. А до переліку спеціальностей аспірантури ЗНУ, які нещодавно успішно пройшли переліцензування і на які триватиме прийом заяв із 22 серпня по 01 вересня 2016 р., увійшли «113 Прикладна математика» та «122 Комп’ютерні науки та інформаційні технології».

Таміла Тарасенко