Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Інформація для студентів щодо поселення в гуртожитки

Інформація для студентів щодо поселення в гуртожитки

Інформація для студентів щодо поселення в гуртожитки
22.08.2016 10:23 Все Головні новини Університет гуртожиток процедура поселення

Зараз, наприкінці серпня, для багатьох першокурсників нашого вишу з інших міст особливої актуальності набуває можливість поселитися до гуртожитку на час навчання. Уже завершилося заповнення спеціальних онлайн-форм на сайті ЗНУ, яке тривало з 13 по 19 серпня. Тепер для них настав не менш важливий період: очікування на рішення комісії. Тож зараз для студентів 1 курсу та їхніх батьків набуває великого значення будь-яка інформація, пов’язана з цією темою.

Списки студентів, рекомендованих на поселення в гуртожитки університету, буде розміщено 26 серпня 2016 року на сайті університету (http://sites.znu.edu.ua/ liberal_edu/studmisto/156.ukr.html) та біля входу до гуртожитку.
Перш за все, просимо звернути увагу всіх охочих поселитися до гуртожитків. Для своєчасного отримання інформації щодо поселення, отримання необхідних коментарів фахівців, Вам необхідно вступити до закритої групи: https://new.vk.com/id364752973.
Наголошуємо на необхідності відслідковувати інформацію, адже вже завтра, 23 серпня, відбудеться засідання факультетських комісій із поселення в гуртожитки. На кожному факультеті це питання розглядає комісія з поселення, до складу якої входять: декан факультету, заступник декана з виховної роботи, заступник декана з навчальної роботи, голова студентської ради та голова профспілкового комітету факультету. На засіданні комісія приймає рішення щодо поселення студентів відповідно до кількості вільних місць, закріплених за факультетом. Від їхніх рішень залежатиме можливість поселення до гуртожитку в кожному окремому випадку.
Просимо звернути увагу, що при поселенні необхідно мати при собі такий перелік документів:
1. Заява на поселення (роздрукувати бланк з сайту, заповнити за зразком) – 1 примірник.
2. Угоду на поселення (роздруковувати по 2 сторінки на аркуш з двох сторін за зразком бланк з сайту, заповнити за зразком) – 2 примірники.
3. Довідка про склад сім’ї (оригінал).
4. Довідки про доходи батьків (оригінали).
5. Довідка про проходження флюорографічного огляду, який пройдено не більше року тому (оригінал).
6. Копія паспорту про щеплення.
7. Конверт маленький (11*16) без марки – 1 шт.
8. Папір формату А4 – 100 шт. (новий).
9. Студенти, які мають пільги, надають копії документів, що їх підтверджують, – 1 копія.
10. Довідка про проходження аналізу на яйця гельмінтів для мешканців усіх областей України окрім Запорізької, Херсонської, Миколаївської, Одеської, Черкаської, Донецької, Луганської областей.
Крім того, у студентів часто виникає питання, де брати довідку про доходи батьків? Існує кілька відповідей на це запитання, залежно від місця роботи батьків:
1. За місцем роботи (за 6 останніх місяців).
2. Для підприємців – довідка про доходи з податкової інспекції.
3. Для пенсіонерів – довідка з пенсійного фонду.
4. Для безробітних – довідка про перебування на обліку в центрі зайнятості або довідка з податкової інспекції для підтвердження відсутності доходів.
Також просимо звернути увагу представників пільгових категорій, що їм потрібно подати довідки, які засвідчують їхній статус. Діти шахтарів мають принести довідку з місця роботи батька про стаж підземних робіт. Дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування, треба надати обліково-статистичну картку дитини-сироти, свідоцтво про смерть батьків або рішення суду про позбавлення батьківських прав. Іншим пільговим категоріям також потрібно мати при собі документи, що підтверджують факт наявності цих категорій. Зверніть увагу, що такі довідки надаються за бажанням студента.
Ті, хто знайдуть своє прізвище в списках рекомендованих до поселення до гуртожитку, мають діяти за наступним алгоритмом:
1. Знятися з реєстраційного обліку за домашньою адресою не раніше 27.08.2016 року (всі студенти, які випишуться раніше, будуть змушені сплатити штраф).
2. Прибути 30 або 31 серпня 2016 року (відповідно до графіку поселення, розміщеного на сайті ЗНУ: http://sites.znu.edu.ua/ liberal_edu/studmisto/156.ukr.html) о 8.30 до гуртожитку № 3.
3. Будь ласка, зверніть увагу, що в день поселення о 9.00 біля гуртожитку № 3 відбудуться батьківські збори, на яких будуть видані направлення на поселення.
4. Пройти всі інстанції, відповідно до направлення (отримати підписи). Одержати ключ, поселитися до гуртожитку.
При цьому треба зважати, що вартість проживання на 2016-2017 навчальний рік встановлено у розмірі 3300 грн. та послуги охорони – 193,38 грн. (за 10 місяців).
Оплата здійснюється в день поселення у розмірі, встановленому за 10 місяців.
Також просимо звернути увагу, що у випадку, якщо кількість заяв буде більшою, ніж кількість вільних місць, може виникнути ситуація, що не всі студенти відразу поселяться до гуртожитків. У такому випадку на кожному факультеті створюється черга, згідно з якою, при звільненні місць, студентів заселяють до гуртожитків. Університет допомагає студентам із поселенням в інші гуртожитки міста.
Студентська рада університету (навчальний корпус № 4, каб. 210) складає базу квартир, які можна винайняти. Активно працює в мережі група студактивістів, які допомагають у пошуку житла. Її можна знайти за посиланням: https://vk.com/znuhelphouse.
Детальнішу інформацію щодо правил і умов проживання в гуртожитках ЗНУ, а також щодо процедури поселення можна отримати за електронною адресою: http://sites.znu.edu.ua/ liberal_edu/studmisto/156.ukr.html).
Якщо у Вас виникли питання щодо поселення до гуртожитку, звертайтеся до начальника відділу виховної роботи ЗНУ Світлани Кондратенко (навчальний корпус № 4, каб. № 211) чи зателефонуйте за номерами: 228-76-48, (098)494-43-79.

Схожі новини