Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / В Економіко-правничому коледжі ЗНУ відремонтовані студентські аудиторії та кабінети викладачів

В Економіко-правничому коледжі ЗНУ відремонтовані студентські аудиторії та кабінети викладачів

В Економіко-правничому коледжі ЗНУ відремонтовані студентські аудиторії та кабінети викладачів
26.08.2016 15:37 Все Головні новини Коледжі та філії Економіко-правничий коледж ЕПК ремонт

Вже завершилися роботи з ремонту та реконструкції кабінетів на 2 поверсі 2 навчального корпусу ЗНУ у крилі, де розташовується Економіко-правничий коледж. Повний або частковий комплекс ремонтних та відновлювальних робіт був проведений в кімнатах №№203, 211, 214 та 226, де тепер розміщуються навчальні аудиторії та кабінет заступників директора коледжу, встановлені нові меблі та відбувається комплектація мультимедійним обладнанням.

В аудиторіях №№203, 214 та 226 вже завершений ремонт і з 1 вересня вони готові зустрічати студентів та викладачів. Так, у кімнаті №203 цього літа відбувся косметичний ремонт: тут працівники ремонтно-будівельної групи ЗНУ, що працювала під керівництвом старшого виконроба Віктора Харнова, вклали новий лінолеум на підлогу, замінили шпалери на нові, пофарбували стелю, а також встановили нові радіатори опалення.
В аудиторії №214 відбувся повний комплекс ремонтних робіт, у ході яких були не тільки поклеєні шпалери та відновлений зовнішній вигляд стін і стелі. Тут було здійснено великий обсяг робіт з модернізації приміщення: відцекльовано паркетну підлогу та відновлено лакове покриття, встановлені нова навісна стеля і система освітлення кімнати, замінені радіатори опалення та труби системи обігріву, встановлений кондиціонер.
Широкомасштабні ремонтні роботи були проведені й у лекційній аудиторії №226. Тут встановили нові вікна, а незабаром ще з’являться нові меблі, розраховані на аудиторію з 54 осіб. На її базі вже до початку занять планують встановити стаціонарне мультимедійне обладнання: інтерактивну дошку SMART Board, персональний комп’ютер та мультимедійний проектор, а також спеціальний стіл-сейф для їхнього зберігання.
А от кімната №211, навпаки, – з навчальної аудиторії перетворилася на кабінет заступників директора ЕПК. Тут настелили новий лінолеум, замінили двері та вікна на енергозберігаючі, зробили навісну стелю зі зручною системою освітлення, переклеїли шпалери та для облаштування кабінету завезли комплект нових зручних меблів.
Результати діяльності колективу адміністративно-господарської частини ЗНУ під керівництвом проректора з адміністративно-господарської роботи Сергія Кушніра значною мірою мають позначитися і на якості навчального процесу в ЕПК. Заступник директора коледжу з виховної роботи Олена Артеменко з цього приводу зауважує: «Керівництво нашого вишу подбало про створення належних умов для продуктивної роботи викладачів та підвищення ефективності навчання студентів. Комфортні, зручні, добре обладнані навчальні аудиторії, а також використання новітніх інформаційних технологій під час занять передусім підвищує імідж Економіко-правничого коледжу і працює на зростання інтересу молоді саме до нашого навчального закладу, який є структурним підрозділом ЗНУ. Торік викладацький колектив коледжу працював над розробкою проблемної методичної теми: «Підвищення якості самостійної роботи студентів коледжу шляхом використання інформаційних технологій індивідуалізації та диференційованого навчання». У зв’язку із облаштуванням на нашій базі мультимедійної навчальної аудиторії викладачі відтепер зможуть застосовувати опрацьовані методики у дії з використанням можливостей дистанційного навчання Moodle».
Своїми враженнями від модернізації навчальної бази коледжу ділиться і третьокурсник («Правознавство») Костянтин Федосєєв: «Раніше ми не завжди мали змогу наочно побачити якийсь навчальний матеріал під час групових занять, зазвичай викладачам доводиться малювати схеми або певні технологічні моменти крейдою на звичайній дошці. Тепер, гадаю, навчальний процес буде набагато зручнішим і цікавішим, адже ми зможемо урізноманітнити види роботи на семінарах і практичних заняттях, а також переглядати презентації, наочний матеріал, фото- і відеоматеріали під час лекцій тощо».

Олена Хлистун

Схожі новини