Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / В ЕПК пройшов тренінг від копірайтера й журналіста для старшокурсників

В ЕПК пройшов тренінг від копірайтера й журналіста для старшокурсників

В ЕПК пройшов тренінг від копірайтера й журналіста для старшокурсників
02.11.2016 11:53 Все Головні новини Коледжі та філії Економіко-правничий коледж ЕПК журналістика видавнича справа та редагування

Для студентів третього та четвертого курсів Економіко-правничого коледжу ЗНУ в рамках декади популяризації видавничої справи та редагування організували тренінг від копірайтера й журналіста Ольги Клюєвої на тему «Шлях становлення журналіста-професіонала». Модератором зустрічі виступив викладач циклової комісії Олександр Микитів.

Студенти третього та четвертого курсів отримали чимало корисних прикладних порад від фахівця, яка має багаторічний досвід роботи у мас-медійній галузі. Зокрема, вони стосувалися смислового навантаження текстів, подачі матеріалів через маркерування, ділення великого пласту інформації на блоки, списки, відсутність штампів, вибір доречного стилю тексту, який, у той же час, має задовольняти вимоги замовника.
Копірайтер Ольга Клюєва також відзначила, що на сьогодні журналістика лишається орієнтованою на продаж. І її образ можна визначити як щось середнє між бульварними медіа та класичним розумінням подачі інформації суспільству. Деякі важливі нюанси для практичної роботи в галузі стосувалися й тренування вміння подати інформацію лаконічно. І навіть у аналітичних формах вміти надати роз’яснення доволі чітко, просто й не надто розлого.
Із свого практичного досвіду Ольга пригадала кілька випадків про завдання замовників щодо створення «такої статті, як у конкурентів, але трохи краще», роботу на сайті, котрий рекламував більше 700 видів печей, відтак журналістка мусила підготувати тексти, котрі б грамотно орієнтувати читачів порталу серед такого розмаїття товарів, тлумачили особливості певних їхніх груп, але й при цьому тримали на гарному рівні відвідуваність сайту, підвищували продажі замовника.
Під час тренінгу молодь засвоїла відмінності між рерайтингом та копірайтингом, вивчила процес перевірки тексту на унікальність, можливості проявити себе і в рекламній галузі.
Цікавою частиною заходу стали кілька візуальних демонстрацій типів замовників, із якими журналіст може зіштовхнутися у своїй практичній діяльності. Ольга Клюєва зосередила увагу студентів на встановленні емоційного контакту з ними. В першу чергу, вона радила завжди посміхатися і бути ввічливими, адже це не переходить ні моральних, ні етичних норм і завжди допомагає завоювати стартову прихильність співрозмовника.
Старшокурсники подякували гості за цікавий тренінг, а голова циклової комісії Галина Микитів – за плідну співпрацю з Економіко-правничим коледжем.

Марія Канцелярист

Схожі новини