Слухачі заочного відділення підготовчих курсів отримали доступ до освітньої електронної системи «MOODLE»

13 листопада у рамках реалізації Концепції профорієнтаційної діяльності начальник відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Юлія Паскевська зустрілася зі слухачами заочного відділення підготовчих курсів, що діють на базі ЗНУ.
Нагадаємо, що ця форма підготовки до успішного складання зовнішнього незалежного оцінювання користується популярністю серед абітурієнтів, які проживають не в самому Запоріжжі, а в області. На сьогодні такою можливістю скористалися 56 слухачів із районних центрів і селищ Запорізького регіону. Вони щонеділі приїздять до ЗНУ, де для них створені належні умови задля успішного опанування усіх необхідних для проходження ЗНО предметів з обраних ними спеціальностей. Крім прослуховування лекцій та можливості отримати консультації зі складних питань безпосередньо від викладачів університету, до послуг таких абітурієнтів – багато необхідної інформації щодо попередньої адаптації до навчання у виші.
Так і цього разу під час зустрічі з Юлією Паскевською майбутні абітурієнти дізналися багато нового і цікавого щодо університетських заходів, розрахованих на школярів. Зокрема, вона наголосила на ініціативі ректора ЗНУ Миколи Фролова щодо проведення на всіх факультетах «Оne day at university» – заходів, спрямованих на знайомство вступників з викладачами та студентами вишу. Крім того, вона проінформувала слухачів курсів щодо можливостей, які відкриває перед ними електронна освітня система «MOODLE», яка тепер доступна і для слухачів заочних підготовчих курсів. Доповідач наголосила на тому, як саме така система може бути корисною для абітурієнтів, зокрема викладачі вишу розміщують там лекційні матеріали та тестові завдання. Усі присутні на зустрічі отримали власні коди, які дозволяють їм долучитися до користування системою.
За словами Юлії Паскевської, такі зустрічі представників відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування із майбутніми студентами корисні, серед іншого, тим, що дозволяють налагодити з абітурієнтами зворотній зв'язок. Зокрема, дізнатися, якої саме допомоги потребують слухачі курсів під час підготовки до проходження тестів та визначення із вищим навчальним закладом, де вони в майбутньому хочуть отримати якісну освіту.
Відділ доуніверситетської підготовки,
профорієнтації та працевлаштування