Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Викладачі ЗНУ сформували загальні рекомендації для абітурієнтів із підготовки до ЗНО з математики

Викладачі ЗНУ сформували загальні рекомендації для абітурієнтів із підготовки до ЗНО з математики

Викладачі ЗНУ сформували загальні рекомендації для абітурієнтів із підготовки до ЗНО з математики
31.03.2017 15:05 Все Головні новини Відділ доуніверситетської підготовки пробне зовнішнє незалежне оцінювання математика профорієнтація

Проаналізувавши, після завершення перевірки, усі роботи учасників пробного ЗНО з математики, викладачі Запорізького нацуіо6ального університету дійшли висновку щодо того, які теми викликають під час тестування найбільше складнощів у вступників.

Так, на їхню думку, варто відзначити, що у підготовці до Зовнішнього незалежного оцінювання абітурієнтам необхідно особливу увагу приділити підготовці з математики за наступними розділами: «Функції, області визначення, похідні, дотичні», «Комбінаторика», «Стереометрія», «Тригонометрія» та «Нерівності». Також вступникам необхідно навчитись впевнено вирішувати завдання на встановлення відповідності та з відкритою відповіддю, детально та логічно розписувати процес розв’язку завдання.
Крім того, учасникам основної сесії ЗНО варто скористатися кількома загальними порадами: 1. При проходженні тестування необхідно раціонально використати виділений час – починати з завдань більш легких, щоб на складні завдання теж знайшлося досить часу.
2. Не треба поспішати вносити відповідь до бланку – спочатку використовуючи чернетку обов’язково необхідно перевірити власний вирішення завдання. 3. У завданнях на відповідність необхідно користуватись методом виключення тих відповідей, що є очевидно неправильними.
4. Необхідно бути уважними під час саме вписування до бланку своєї відповіді. Близько чверті неправильних відповідей було отримано за рахунок неправильного оформлення відповідей – «хрестики» були нечіткі та неправильні, колір ручки не чорний. А у завданнях 25-30 відповіді до клітинок бланку в багатьох випадках було вписано неправильно – незважаючи на шаблон та можливість внизу аркуша написати правильну відповідь замість помилкової.
Тобто у разі реального тестування неуважність абітурієнтів могла б призвести до зниження підсумкового результату.

Схожі новини