Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Піар-менеджер відкрила студентам факультету журналістики секрети іміджевих технологій

Піар-менеджер відкрила студентам факультету журналістики секрети іміджевих технологій

Піар-менеджер відкрила студентам факультету журналістики секрети іміджевих технологій
03.04.2017 09:29 Все Головні новини Факультети Журналістики факультет журналістики освітній процес семінар-тренінг зустріч

Нещодавно на факультеті журналістики ЗНУ розпочалась серія піар-тренінгів для студентів спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю». Їхнє проведення ініціювала доцент кафедри теорії комунікації, реклами та зв’язків із громадськістю Катерина Доценко. Зустрічі проходитимуть під назвою «Найкращі випускники - найкращому журфаку». На першому тренінгу піар-менеджер TV5, колишня випускниця журфаку Олександра Розиган разом зі студентами й викладачами Катериною Доценко та Наталею Романюк обговорили секрети управління репутацією регіонального телеканалу.

Олександра розповіла про ефективні методи привертання уваги на TV5. По-перше, ведучі часто «подорожують програмами». Наприклад, ведучи  новин стають учасниками кулінарного шоу. Таким чином, журналісти розкриваються глядачеві по-іншому та стають цікавішими. По-друге, після повного ребрендингу телеканал стежить за новітніми тенденціями, зокрема виконує актуальні челенджі.  Від переважання інформаційного контенту 2015 року канал переходить до більш розважального формату у 2016 році і продовжує нарощування цього елементу в 2017. Любить TV5 вдаватися і до ефективного й дієвого інструментарію провокативного маркетингу, транслюючи інтригуючій провокаційні анонси-тізери. Парочку цих тізерів побачили студенти й мали змогу обговорити.

 «Крім того, до Євро-2016 ми покликали білочку-провісника, – згадала Олександра. – Ця провокація зібрала багато кліків на сторінках соцмереж. Спрацювало доволі ефективно, хоча білка жодного разу не сказала правди».

До речі, гостя наголосила, що негативна інформація розповсюджується у 6 разів швидше за позитивну. Отже, піар-менеджер має це контролювати. Треба відповідати на кожну репліку в соцмережах. Якщо на це не звертати увагу, глядач перестане бути лояльним і стане нашим ворогом. Через це телеканал може втратити гарного інформатора.

«Ми показали в ефірі передачу про забороненого в Україні артиста РФ, - навела приклад Олександра. - Це негативно прокоментувала одна фолловер у фейсбуці. У нас було 2 години на те, щоб відбити піар-атаку. Інакше це б погано вплинуло на репутацію. Але ми вчасно вибачились та подякували цій людині. Таким чином, вдалося перетягнути хейтера на свій бік й зробити її ледь не адвокатом нашого телебренду».

Також Олександра розповіла, що рейтинг програм визначає кампанія «Nielsen». Її представники встановлюють спеціальні пристрої до телевізорів глядачам різної статі, віку, статусу, достатку. Це дозволяє отримати об`єктивний результат. Також гостя зауважила, що телеканал ніколи не знає, хто ці глядачі.

Наступні семінари-тренінги відбудуться 7 та 14 квітня. Їхні учасники будуть обговорювати методику створення іміджевих матеріалів у сучасному глянці та піар-технології у банківській галузі. Усі охочі можуть приєднатися до 241 аудиторії 2 корпусу ЗНУ о 14:30.

Арина Пономаренко, факультет журналістики, 2 курс,

група 3315-1

 

Схожі новини