Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / У рамках проекту «Лекторій ЗНУ» студенти вивчали стратегії просування ідей

У рамках проекту «Лекторій ЗНУ» студенти вивчали стратегії просування ідей

У рамках проекту «Лекторій ЗНУ» студенти вивчали стратегії просування ідей
19.04.2017 11:44 Все Головні новини Студрада Лекторій ЗНУ факультет журналістики просування проектів в соцмережах

Вже десята, ювілейна, лекція відомого проекту Студентської ради Запорізького національного університету «Лекторій» ЗНУ була присвячена темі «Online». Його спікером стала студентка третього курсу факультету журналістики Анна Брикова. Вона коротко розповіла присутнім про себе та про свій досвід ыз просування кількох проектів та роботи з ідеями. Йдеться про ZNU-TV, журнал MAGMA, фонд «Ми – це місто», Zobi Fest, EDISON SPASE COVORKING, SMM case, SMM-partner. Про дієві механізми SMM спікер вже мала нагоду презентувати під час інтенсиву «Інтернет-маркетинг 360», тренінгів із розвитку бізнесу, вуличного лекторію Запоріжжя, бізнес-платформи.

На початку заходу керівник проекту, заступник голови студради Марія Пересипко традиційно вручила подарунок – брендову продукцію Лекторію ЗНУ – переможниці розіграшу в соцмережах Аліні Аврамчук. Згодом присутні на заході змогли дізнатися, де знаходити цільову аудиторію для своїх проектів, як будувати стратегії просування у соцмережах та як віддавати перевагу професіональному підходу. Анна Брикова відзначила, що вона є досвідченим SMM-менеджером, обіймала посаду голови сектору соціально-масових комунікацій студради вишу. До програми чергового заходу Лекторію включили розгляд таких нюансів теми: SMM-стратегії, критерії створення ефективних публікацій, безбюджетне просування в соціальних мережах, популярні тенденції світу SMM, знайомство з соціальними мережами (ВК, FB, Inst), аналіз конкурентів, типи SMM-стратегій, види контенту, критерії до створення ефективних публікацій, таргетована реклама, служби і сервіси для SMM.
Також спікер розповіла про різницю SMM-менеджера від контент-менеджера, особливості створення публічної сторінки й спільноти в соцмережах. Анна підкреслила, що спільнота буде доречна для надання можливості спілкування і що є функція переведення її в режим публічної сторінки. Проговорила доповідач й момент створення сторінки заходу в соцмережах, а також так званий «казан ідей», конвертацію бази даних електронної пошти. Присутні змогли прослухати інформацію про роботу кількох програм, корисних для галузі SMM: ВК-батен, ВК-бот, ВК-парсер, ВК-ектів, Лайк, Церебро, ВольфрамАльфа, ЛайкАльгзер, ЕЧикер, Попстерз, СММ-Планер, СММ-бокс тощо. Вони дозволяють менеджеру запрошувати користувачів на кілька заходів одночасно.
Важливим складником лекції стало роз’яснення, якою має бути SMM-стратегія. На думку Анни, засадничо вона повинна починатися саме з питань: чого я хочу досягти, скільки фоловерів мати, хто моя цільова аудиторія, в якої інформації вона потребує, коли вона її потребує, в якому обсязі? Не менш важливим етапом роботи лишається, на думку спікера, й аналіз конкурента, відомий як SWOT-аналіз. До того ж, наступним важливим етапом роботи має стати таргетин та ретаргентинг. Що ж до питання про створення контенту, то з цього приводу для присутніх звучали рекомендації пропорцій 80% пізнавального та 20% - розважального, використання гіфок, корисних посилань, а не лише словесного прописування щось прочитати. Крім того, пост не має сильно розвертатися, вкрай переповнюватися смайликами (до речі, їхній креативні ший та оригінальний перелік можна почерпнути з Гугл, адже у ВК він скороченіший), натомість, пост має місти власні хештеги (а не чисельний поток стандартних), його посилання доречно скорочувати (скажімо, через БітЛу) або приховувати їх під словесні позначки, використовувати вікі-позначку. Також вже не в тренді використання колажів, краще гармонійно розміщувати під постом певну кількість окремих зображень. Що ж до порад про зміст постів, то ним може бути досягнення проекту, відгуки клієнтів, привітання, перебіг щоденник цікавих історій та розповіді про будні команди. Роботодавець може вимагати від SMM-менеджера й створення контент-плану. Цей документ варіюється від детально прописаної таблиці до скороченого списку ідей контенту.
Анна Брикова розповіла учасникам Лекторію й про те, що зустрічається у галузі використання «чорного» просування ідей, залучення сторінок-ботів до проекту. А наприкінці заходу спікер резюмувала його власним гаслом «Можливо все». Організатори подбали й про детальний фоторепортаж із Лекторію, який розмістили на сторінці заходу. А також радили слідкувати за анонсами наступних подій на офіційній сторінці проекту в мережі ВК.

Марія Канцелярист

Схожі новини