На факультеті СПП провели семінар-практикум для представників професійно-технічних навчальних закладів

Нещодавно на факультеті соціальної педагогіки та психології ЗНУ відбувся семінар-практикум для старших майстрів професійно-технічних навчальних закладів «Психологічний супровід педагогічних комунікацій». Такі методичні заходи є звичними для викладачів факультету, які активно співпрацюють із представниками навчальних закладів середньої ланки освіти та вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації.
На початку семінару присутніх привітав директор Науково-методичного центру професійно-технічної освіти Олександр Паржницький. Він відзначив важливість комплексних змін в організації навчально-виховного процесу в ПТНЗ у рамках компетентнісного підходу та необхідність підвищення рівня професійної майстерності педагогів ПТНЗ, зокрема в аспекті професійного педагогічного спілкування.
Перед учасниками семінару-практикуму виступили фахівці відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування ЗНУ, а також – заступник декана з профорієнтаційної роботи факультету соціальної педагогіки та психології, кандидат педагогічних наук, доцент Олена Лещенко. Вони розповіли про особливості вступної кампанії 2017–2018 н.р. для випускників ПТНЗ, які планують продовжити своє навчання й отримати вищу освіту в Запорізькому національному університеті.
Під час проведення семінару-практикуму кандидат психологічних наук, доцент Наталія Мосол розкрила теоретичні основи професійного педагогічного спілкування, а саме, його види, функції, засоби тощо. Старші майстри ПНТЗ взяли активну участь в обговоренні індивідуально-психологічних особливостей професійного спілкування в рамках навчально-виховного процесу сучасних професійно-технічних навчальних закладів.
Також під час зустрічі з представниками ПТНЗ кандидат педагогічних наук Олена Філь розкрила практичні засади формування навичок ефективної педагогічної комунікації. Учасники семінару-практикуму під час проведення інтерактивних ділових ігор відпрацьовували вміння ефективної передачі та сприйняття інформації; аналізували особистісні якості, які допомагають чи перешкоджають ефективному педагогічному спілкуванню; навчилися визначати власні способи поведінки в конфліктних ситуаціях професійного педагогічного спілкування.
Наприкінці семінару-практикуму його учасники подякували керівництву Запорізького національного університету та представникам факультету соціальної педагогіки та психології. Також вони висловили сподівання щодо подальшої співпраці з науковцями нашого університету.
Факультет соціальної педагогіки та психології