Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Запорізькі вчителі навчали студентів філологічного факультету, як проводити захопливі уроки

Запорізькі вчителі навчали студентів філологічного факультету, як проводити захопливі уроки

Запорізькі вчителі навчали студентів філологічного факультету, як проводити захопливі уроки
05.12.2017 13:59 Все Головні новини Факультети Філологічний Філологічний факультет освітній процес «Школи професійної майстерності майбутніх учителів-словесників» візит квест

Із метою професійного становлення студентів як майбутніх учителів-словесників на філологічному факультеті було проведено друге в цьому році засідання «Школи професійної майстерності майбутніх учителів-словесників», започаткованої доцентом кафедри української літератури Іриною Бакаленко минулого навчального року. Діяльність цього проекту передбачає проведення досвідченими вчителями серії майстер-класів щодо використання інноваційних технологій навчання на уроках словесності.

Учителі-словесники Запорізької спеціалізованої школи фізичної культури І-ІІІ ступенів № 18, дипломанти VII міської виставки педагогічних технологій Людмила Лігун та Наталія Снопик провели майстер-клас «Використання технології ‘’живого’’ квесту при проведенні предметного тижня» для студентів філологічного факультету.

У процесі тренінгу студенти переконалися, що освітній квест – цікава форма роботи, спрямована на підвищення активності розумового процесу учнів. Він дає можливість учням ефективно використовувати інформацію, дозволяє працювати в групах, розвиває конкурентність і лідерські якості школярів, перетворює учнів на активних суб'єктів освітньої діяльності, підвищуючи не лише мотивацію до процесу здобуття знань, але й відповідальність за результати цієї діяльності та їх презентацію.

Студентам продемонстрували інноваційну технологію, що називається, «в дії»: алгоритм підготовки, організації та проведення позакласних заходів за допомогою технології квест. Продуманий сценарій предметного тижня, інтерактивні та пізнавальні завдання, наочні та роздаткові матеріали, критерії оцінювання учасників квесту, мотивація учнів до участі в квесті стали предметом обговорення студентської аудиторії.

Родзинкою майстер-класу стало залучення студентів до виконання завдань квесту, який передбачав знання не тільки з літератури, але й з інших предметів (біології, хімії, географії тощо). Майстер-клас зацікавив майбутніх учителів-словесників – і студентів-бакалаврів, і студентів-магістрів, адже використання інноваційних технологій – це запорука якісної освіти та становлення «Школи майбутнього».

Студентка філологічного факультету Марина Деменковець поділилась своїми враженнями: «Це був дуже цікавий та пізнавальний захід. Всі ми – присутні студенти та викладачі – стали учасниками квесту, виконували завдання, намагаючись відновити в пам’яті шкільну програму не тільки з літератури, але й з інших предметів. Презентована вчителями інформація підтвердила, що шкільна освіта повинна бути «інтерактивною» та більш продуктивною за допомогою таких технологій. Хотілось, щоб подібні квест-тижні стали елементами освітнього процесу у школі, адже тільки за допомогою ігрових та пошукових методів людина/студент/школяр/викладач зможуть реально проявити себе та навчитися конструктивно мислити у проблемній ситуації та застосовувати раніше здобуті знання».

Анастасія Дьякуненко також підкреслила важливість заходу: «Із захватом спостерігали за майстерністю досвідчених учителів, у яких ще й досі «горять очі», які з задоволенням беруться за нові форми проведення уроків і успішно втілюють їх в життя, які весь вільний час віддають своїм учням. Вважаю, цей метод можна застосовувати не тільки в школі, але й в університеті, оскільки як діти, так і дорослі люблять вирішувати складні питання. Значна підготовка до квестів перекривається захопленістю та зацікавленістю учнів».

На думку доцента кафедри української літератури Запорізького національного університету Ірини Бакаленко, участь у таких методичних заходах формує професійну компетентність студентів-філологів та є одним із кроків на шляху до вчительської професії.

У результаті проведення майстер-класу всі його учасники отримали новий досвід використання інноваційних технологій на уроках словесності. А тренери майстер-класу Людмила Лігун та Наталія Снопик отримали слова вдячності від студентів.

 

Філологічний факультет

 


 

Схожі новини