Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Студентки факультету журналістики ЗНУ перемогли на фестивалі реклами в Києві

Студентки факультету журналістики ЗНУ перемогли на фестивалі реклами в Києві

Студентки факультету журналістики ЗНУ перемогли на фестивалі реклами в Києві
08.12.2017 15:42 Все Головні новини Факультети Журналістики факультет журналістики конкурс перемога

Студентки ЗНУ Люся Єгіазарян та Анжеліка Росоха посіли І місце на Всеукраїнському фестивалі реклами (м. Київ) у номінації «Рекламна кампанія», створивши соціальний відеоролик про "Роздільний збір сміття". Дівчата представили журі та учасникам відео, у якому пластикова пляшка звертається до людей з проханням викидати її у контейнер для тари. За словами керівника проекту, викладача кафедри видавничої справи й редагування Анастасії Кондрико, студентки креативно і відповідально поставилися до роботи, наполегливо працювали над цікавим проектом.

Ми звернулися до переможниць, аби дізнатися подробиці про участь у конкурсі.

- Як ви дізналися про конкурс?

Анжеліка:

- Про конкурс ми дізналися ще на першому курсі, беремо в ньому участь третій раз поспіль, другий раз – перемагаємо.

- Розкажіть власне про фестиваль? Які у вас враження? Чи запам'яталися вам роботи інших учасників?

Люся:

- Це – Всеукраїнський фестиваль реклами, він проходить щороку наприкінці осені в Києві. Він – один із не багатьох творчих змагань такого масштабу

Анжеліка:
- Дуже гарні враження залишив фестиваль. Так, роботи цього року були дуже сильними. Загалом, для участі в конкурсі було зареєстровано 500 учасників, від яких надійшло 1500 робіт.

- Якими були ваші очікування перед поїздкою?

Люся:

- Ми здобули перемогу у 2016 році, і хотіли довести собі, що це – не помилково, не випадковий успіх. Тому коли перемогли вдруге, то довели собі, що це – 1% удачі і 99% – роботи та все будете так, як ти на те заслуговуєш.

Анжеліка:

- Ми були підготовленні, але на такий успіх не сподівалися, хоча у тому році ми перемогли у номінації "Друкована реклама" і думали, що цього року теж посядемо якесь місце, але виявилось, що ми можемо бути кращими.

- Чому ви вирішили розвинути саме цю ідею, де порожня пляшка звертається до людей?

Анжеліка:

- Ця ідея була зазначена у брифі, і взагалі на мою думку, проблеми екології та переробки сміття завжди актуальні.

- Чи виникали якісь складнощі у реалізації проекту?

Анжеліка:

- Ніяких складнощів, лише технічні іноді.

- Як вам працювати вдвох? Чи не було непорозуміння?

Люся:

- Ні, не було. Ми завжди працюємо вдвох, упродовж чотирьох років.

- Що, на вашу думку, стало ключовим фактором перемоги вашого проекту?

Люся:- Розуміння тенденцій рекламного ринку на сьогодні і бажання працювати та прагнення вчитися на своїх помилках.

Анжеліка:- Актуальність теми та спосіб подачі, а саме – доступні технічні можливості, завдяки яким наша робота була конкурентоспроможною на загальноукраїнському рівні.

- Дякую за цікаву розмову!

 

Спілкувалася Альона Ушакова,

студентка факультету журналістики

 

 

 

 

 

 

 

Схожі новини