Студентки ЗНУ Люся Єгіазарян та Анжеліка Росоха посіли І місце на Всеукраїнському фестивалі реклами (м. Київ) у номінації «Рекламна кампанія», створивши соціальний відеоролик про "Роздільний збір сміття". Дівчата представили журі та учасникам відео, у якому пластикова пляшка звертається до людей з проханням викидати її у контейнер для тари. За словами керівника проекту, викладача кафедри видавничої справи й редагування Анастасії Кондрико, студентки креативно і відповідально поставилися до роботи, наполегливо працювали над цікавим проектом.
Ми звернулися до переможниць, аби дізнатися подробиці про участь у конкурсі.
- Як ви дізналися про конкурс?
Анжеліка:
- Про конкурс ми дізналися ще на першому курсі, беремо в ньому участь третій раз поспіль, другий раз – перемагаємо.
- Розкажіть власне про фестиваль? Які у вас враження? Чи запам'яталися вам роботи інших учасників?
Люся:
- Це – Всеукраїнський фестиваль реклами, він проходить щороку наприкінці осені в Києві. Він – один із не багатьох творчих змагань такого масштабу
Анжеліка:
- Дуже гарні враження залишив фестиваль. Так, роботи цього року були дуже сильними. Загалом, для участі в конкурсі було зареєстровано 500 учасників, від яких надійшло 1500 робіт.
- Якими були ваші очікування перед поїздкою?
Люся:
- Ми здобули перемогу у 2016 році, і хотіли довести собі, що це – не помилково, не випадковий успіх. Тому коли перемогли вдруге, то довели собі, що це – 1% удачі і 99% – роботи та все будете так, як ти на те заслуговуєш.
- Ми були підготовленні, але на такий успіх не сподівалися, хоча у тому році ми перемогли у номінації "Друкована реклама" і думали, що цього року теж посядемо якесь місце, але виявилось, що ми можемо бути кращими.
- Чому ви вирішили розвинути саме цю ідею, де порожня пляшка звертається до людей?
Анжеліка:
- Ця ідея була зазначена у брифі, і взагалі на мою думку, проблеми екології та переробки сміття завжди актуальні.
- Чи виникали якісь складнощі у реалізації проекту?
Анжеліка:
- Ніяких складнощів, лише технічні іноді.
- Як вам працювати вдвох? Чи не було непорозуміння?
Люся:
- Ні, не було. Ми завжди працюємо вдвох, упродовж чотирьох років.
- Що, на вашу думку, стало ключовим фактором перемоги вашого проекту?
Люся:- Розуміння тенденцій рекламного ринку на сьогодні і бажання працювати та прагнення вчитися на своїх помилках.
Анжеліка:- Актуальність теми та спосіб подачі, а саме – доступні технічні можливості, завдяки яким наша робота була конкурентоспроможною на загальноукраїнському рівні.
- Дякую за цікаву розмову!
Спілкувалася Альона Ушакова,
студентка факультету журналістики