Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Студенти факультету менеджменту ознайомились із особливостями надання адміністративних послуг

Студенти факультету менеджменту ознайомились із особливостями надання адміністративних послуг

Студенти факультету менеджменту ознайомились із особливостями надання адміністративних послуг
12.02.2018 14:06 Все Головні новини Факультети Менеджменту Факультет менеджменту Кафедра підприємництва менеджменту організацій та логістики практика співпраця з роботодавцями

На факультеті менеджменту продовжується навчально-організаційна практика, яка є невід’ємним складником професійної підготовки студентів. В рамках запланованих заходів практики студенти 3 курсу спеціалізації «Менеджмент організацій» та «Логістика» 9 лютого 2018 р. отримали можливість ознайомитися з діяльністю Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) у м. Запоріжжя. Разом із керівниками практики – Віктором Шишкіним та Оксаною Онищенко – практиканти дослідили сутність роботи з надання адміністративних послуг населенню, дізнались про особливості діяльності та місію Центру, про види адмінпослуг, систему управління інформаційними потоками установи, про подальшу розбудову мережі центрів надання адміністративних послуг, що визначено пріоритетними напрямами реформування системи надання адміністративних послуг в Україні.

Представник ЦНАПу, заступник директора і адміністратор відділу з надання адміністративних послуг Марина Глущенко ознайомила студентів з процесом обробки документів, зручністю та швидкістю подання заяв, розповіла про стандарти якості щодо обслуговування клієнтів. «Ми пишаємося тим, що маємо можливість надавати фактично повний пакет послуг, а саме 137 видів адміністративних послуг, найпоширеніша серед яких – реєстрація фізичних та юридичних осіб, нерухомого майна, місця проживання тощо. Планується в найближчому майбутньому ввести можливість отримання біометричних паспортів у ЦНАП», – зазначила Марина Глущенко. Під час ознайомлення з важливими нюансами майбутні менеджери мали можливість спостерігати за процесом реєстрації власного бізнесу в реальному часі.

Зустріч продовжилась семінаром для студентів, який провів Директор департаменту надання адміністративних послуг і розвитку підприємництва міської ради Володимир Жуков. На семінарі йшлося про розвиток підприємництва у м. Запоріжжі. Володимир Жуков поділився із майбутніми управлінцями цінним досвідом перемог та помилок організації власної справи. Також директор представив увазі студентів Програму розвитку малого та середнього підприємництва в м. Запоріжжі на 2017-2021 рр, адже сприяння розвитку МСП неможливе без комплексу систематичних дій з боку органів влади. Досвідчений керівник наголосив на консолідації суспільства через наближення адміністративних послуг до громадян та бізнесу, на важливості децентралізації адміністративних послуг та підвищенню їх якості. Під час семінару завідувач кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики Людмила Бухаріна зазначила про перспективи участі студентів ЗНУ у проектах та заходах Програми розвитку підприємництва у м. Запоріжжі.

«Сьогоднішня зустріч стала для нас надзвичайно корисною, адже функціонування таких установ, як Центр надання адміністративних послуг, сприяє розбудові свідомого громадянського суспільства та вчить відповідальності за власні дії та за свою країну!», – поділилася враженнями студентка 3-го курсу факультету менеджменту Надія Жабицька.

Щирий прийом директора департаменту та відверта розмова зі студентами надихнула їх до написання майбутніх проектів як завершального етапу навчально-організаційної практики.

Фотогалерея: https://www.facebook.com/pg/univerzp/photos/?tab=album&album_id=1918227948206589

 

Кафедра підприємництва,

менеджменту організацій та логістики


Схожі новини