
У «Edison space» організували перегляд кращих світових соціальних реклам 2016-2017 років, переможців найвідоміших рекламних фестивалів. До такого заходу із задоволенням приєдналися рекламісти першого курсу факультету журналістики із доцентом кафедри теорії комунікації, реклами та зв’язків із громадськістю Тетяною Іванець.
На показі висвітлили чимало актуальних тем, таких як: війна, толерантність, відповідальність під час участі в дорожньому русі, допомога знедоленим, ставлення до інвалідів. Атмосфера, яку створили організатори, допомагала на максимальному рівні відчути той емоційний посил, котрий закладали в рекламу її творці. Адже соціальна реклама, яка з кожним роком розвивається шаленими темпами, повинна проникати глибоко в серце та змінювати свідомість. І це вдалося зробити організаторам зустрічі. Жоден із учасників не залишився байдужим під час особливо зворушливої чи близької до нього теми.
Нажаль, були й недоліки. Не всі із пропонованих до перегляду реклами були соціальними. Під якоюсь справді важливою темою неодноразово ховався який-небудь бренд. А це, з професійної точки зору, неприпустимо, адже тоді вже переслідуються також комерційні цілі, що непритаманне соціальній рекламі.
Студенти відзначили, що такі події повинні відбуватися частіше, тому що соціальна реклама вчить бути небайдужими, ставитися з повагою і розумінням до інших.
Білоконь Владислав,
студент факультету журналістики