Цього тижня журналіст впливового французького Інтернет-видання «Mediapart» П`єр Пюшо проводить для студентів факультету журналістики ЗНУ тренінг з Інтернет-журналістики.
П`єр Пюшо приїхав до ЗНУ за програмою Інституту Масової Інформації (м. Київ), за якою минулого року наш університет відвідав інший французький журналіст та викладач Клод-Марі Вадро. Але, якщо Клода-Марі Вадро цікавила екологічна тематика, то П`єр Пюшо має на меті дослідити самоідентифікацію українців по відношенню до Росії та Європейського Союзу:
- На семінарах ми розглядаємо проблему, наскільки Україна вписується до міжнародної спільноти. Питання вступу до НАТО та СОТ постійно обговорюються. Результатом нашої роботи має стати серія репортажів на цю тему для видання, в якому я працюю.
Незалежне Інтернет-видання «Mediapart» об`єднує тридцять найкращих французьких журналістів і є одним з найвпливовіших видань країни. Воно виходить французькою мовою, не містить реклами та існує за рахунок передплати. За словами гостя, у Франції ринок реклами в Інтернеті не досить розвинений.
Оскільки курс присвячений мультимедіа, на тренінгах студенти вивчають різноманітні форми подання інформації та техніки створення журналістських матеріалів для Інтернет-видань.
На семінари до французького журналіста потрапили тільки 12 студентів. Надія Колєснікова, старший викладач кафедри журналістської творчості та організатор тренінгу зазначає, що при підготовці журналістів у Європі акцент робиться на формування практичних навичок, а не теоретичних знань. Велика ж кількість учасників впливає на якість їхньої підготовки.
- У нас було два основних критерії відбору учасників. По-перше, бажання студента, по-друге, вимоги викладача, а саме: наявність навичок написання репортажів та інтерес до міжнародної тематики. Бонусом для студентів, які напишуть найкращі матеріали, буде публікація їхніх робіт у виданні «Mediapart» з авторськими підписами, - додає Надія Володимирівна.
Олександра САЛТАН