Першого вересня газеті колективу Запорізького національного – обласному академічному виданню «Запорізький університет» - виповнилося 35 років. Серед низки заходів, приурочених до цієї дати, особливо вирізнилося проведення засідання круглого столу на тему «Університетські ЗМІ як один із засобів формування іміджу вищого навчального закладу». Обговорити це питання, а також поздоровити видання-ювіляра завітали представники керівництва університету, професорсько-викладацького колективу факультету журналістики, колишні редактори видання, а також журналісти інших університетських засобів масової інформації.
Ще до початку засідання, завдяки тематичній виставці, організованій колективом Наукової бібліотеки ЗНУ, гості заходу мали змогу вивчити шлях становлення та розвитку газети. Перед ними предстало чимало екскурсів у минуле, завдяки вміло підібраному працівниками бібліотеки газетному калейдоскопу.
Учасниками засідання круглого столу стали ректор ЗНУ, професор Сергій Тимченко, декан факультету журналістики, професор Володимир Манакін, відомий закордонний журналіст, професор, учасниця програми імені Фулбрайта Христина Демкович, директор прес-центру ЗНУ Олександра Салтан, редактор газети «Академія» - видання Запорізької державної інженерної академії Неля Юсупова, а також колишні редактори видання-ювіляра: Віталій Шевченко, Олена Гривцова, Юрій Саплін, Віталіна Московцева.
Вітаючи «Запорізький університет» з ювілеєм, Сергій Тимченко відзначив, що зараз газета вийшла на якісно новий рівень, а свідченням її авторитету є призові місця, які вона посідає на різноманітних конкурсах молодіжних та освітянських друкованих ЗМІ. Ще одним свідченням її визнання на міському та обласному рівнях стали нагороди від Запорізької обласної державної адміністрації та міської ради «За вагомий внесок у розвиток освітянської преси, висвітлення актуальних питань освітньої сфери, виховання журналістів обласного та всеукраїнського масштабів і з нагоди 35-річчя від дня заснування видання».
Під час засідання увага учасників круглого столу зосередилася на основних функціях корпоративного видання. При цьому Володимир Манакін, який протягом року працював у Іллінойському університеті за програмою академічного обміну імені Фулбрайта, та пані Христина Демкович зверталися до досвіду іноземних ВНЗ. Зокрема, розповіли про розподіл друкованих ЗМІ американських вишів на університетські та студентські видання. Перші чітко працюють на створення позитивного іміджу ВНЗ, їхній колектив складається із професійних журналістів, тоді як студентські газети часто вдаються і до критики. «В Америці немає принципової різниці між корпоративним та будь-яким іншим ЗМІ, - підкреслив Володимир Миколайович, - а говорячи про наш сьогоднішній привід для зібрання, зазначу, що газета ЗНУ піднялася на якісно новий рівень. В той же час бажаю їй не зупинятися на досягнутому та використовувати для подальшого вдосконалення у якості взірця не лише вітчизняні, але й світові ЗМІ».
Під час заходу йшла мова і про наявність критики в університетській пресі. Так, Юрій Саплін відзначив, що завдання такого ЗМІ – формувати не лише імідж, але й корпоративний дух. А це неможливо без виваженої критики, поєднаної із висвітленням перемог вишу.
Також учасники круглого столу обговорили можливі шляхи формування іміджу ВНЗ. При цьому присутні спиралися на досвід вітчизняних та закордонних вищих начальних закладів, а також розширили коло питань. Зокрема, мова йшла про такі засоби привернення уваги громадськості, як приїзд до університету відомих особистостей та різноманітні соціальні студентські акції. При цьому порівнювалася діяльність запорізьких студентів із акціями їхніх колег із інших регіонів України, закордонними проектами.
Зацікавила гостей і розповідь про одну із університетських структур – прес-центр ЗНУ. Його директор – Олександра Салтан – ознайомила учасників із основними функціями відділу, системою роботи, чим і викликала чимало запитань у колег. Наприклад, редактора газети «Академія» (ЗДІА) Нелі Юсупової. Вона зазначила, що робота у цьому напряму їхнього вишу ще далека від досягнень колег із ЗНУ, то ж їм є що взяти до уваги.
А от від студентської спільноти висловив загальну думку представник факультету журналістики Ігор Самокиш, який порадив на сторінках ЗМІ більше приділяти уваги інформуванню про студентське життя, частіше надавати можливість друкуватися журналістам-початківцям. Серед побажань молоді були заклики до більших накладів та ширшої аудиторії.
Підсумовуючи результати засідання, Марія Канцелярист висловила сподівання, що ця зустріч була корисною та приємною для усіх її учасників, адже пролунало багато цікавих ідей. А завдяки використанню різнопланового досвіду, кожен зміг знайти щось корисне для себе.