Стара версія
Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини прес-служби ЗНУ / Новини / Студенти філологічного факультету завершили проходження педагогічної практики

Студенти філологічного факультету завершили проходження педагогічної практики

Студенти філологічного факультету завершили проходження педагогічної практики
23.10.2018 11:42 Все Головні новини Факультети Філологічний філологічний факультет освітній процес практика

Студенти 4 курсу філологічного факультету спеціальності «українська мова та література» завершили проходження педагогічної практики. Упродовж місяця вони знайомились із «азами» своєї майбутньої педагогічної професії в запорізьких школах: колегіумах «Елінт» та № 96, гімназіях № 2 імені Лесі Українки та № 11, загальноосвітніх школах №№ 15, 66, 103. Керівниками практики впродовж багатьох років є доценти кафедри української літератури Олеся Слижук та Валентина Ніколаєнко.

Ще зовсім нещодавно вони були студентами першого курсу, а сьогодні відчули себе справжніми вчителями. Важко підібрати слова, щоб передати всю гаму емоцій, які вони переживали під час проходження педагогічної практики. Прибувши до шкіл, студенти познайомились зі своїми керівниками практики, від яких переймали досвід на першому тижні під час пасивної практики.

Безперечно, були вагання: як найкраще підготуватися до заняття і скласти хороший конспект, які методи краще підібрати для його проведення, як їх сприймуть школярі, чи будуть вони слухати, чи зможуть практиканти втримати їхню увагу, чи вдасться чогось їх навчити. Однак виявилося, що не так все страшно, як здавалося.

Згодом настала черга студентів поводити заняття. Вони старанно готувалися, шукали та вигадували креативні вправи і завдання, щоб дітям було з ними не лише цікаво, але  й пізнавально.

Уроки проходили в доброзичливій атмосфері, але, на жаль, важко втримати увагу учнів протягом 45 хвилин, коли в класі 30 дітей. На допомогу в цьому студентам приходило мультимедійне оснащення класу. Це – прекрасна можливість наочно продемонструвати дітям матеріал (аудіо-, відеозаписи, презентації, таблиці). Найбільші труднощі виникли з перевіркою зошитів, особливо творчими роботами. Їхній зміст деколи лякав, а часом справляв приємні враження.

Учитель має не тільки подати гарно теоретичний матеріал із застосуванням його на практиці, а й виховати в своїх учнів моральні цінності, які згодом допоможуть дітям в майбутньому дорослому житті. Тож це студенти й намагались втілити на класних годинах. Виявилось, що подібний матеріал учні сприймають краще і беруть активніше участь у розмові, адже навіть в такому віці вже мають життєвий досвід.

Студенти зазначають, що «практика справила лише приємні враження. Сподіваємось, не лише на майбутніх вчителів, а й на наших учнів. А труднощі… Куди ж без них. Без них було б нецікаво, адже і ми як вчителі не тільки викладаємо матеріал, а разом із дітьми теж вчимося пізнавати щось нове».

Фотогалерея:

https://www.facebook.com/pg/univerzp/photos/?tab=album&album_id=2263847286977985

 

Наталя Семьонова,

студентка 4 курсу філологічного факультету

 

 

 

Схожі новини