Університет Абітурієнту Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / У ЗНУ тривають тренінги з проектної діяльності

У ЗНУ тривають тренінги з проектної діяльності

У ЗНУ тривають тренінги з проектної діяльності
13.12.2018 11:10 Все Головні новини Університет загально університетський конкурс із вдосконалення іміджевої політики проектна діяльність тренінг

У Запорізькому національному університеті тривають тренінги з проектної діяльності для представників всіх факультетів, коледжів й Запорізької державної інженерної академії. Нагадаємо, що навчання викладачів, співробітників і студентів-активістів триває в рамках реалізації загальноуніверситетського конкурсу з вдосконалення іміджевої політики факультетів на приз ректора вишу Миколи Фролова.

Дванадцятого грудня координатор заключної частини тренінгу – доцент кафедри німецької філології, учасниця багатьох престижних грантових програм, зокрема проекту європейської програми Еразмус+ за напрямом Жана Моне «European Values in Literary Arts», який на сьогодні реалізується у виші, Олена Тупахіна – розглянула разом з учасниками тренінгу такі складові створення проекту, як вплив, інформаційна підтримка та QA.

Присутнім нагадали про те, що під час складання проектної заявки на отримання гранту дуже важливо чітко прорахувати критерії впливу та відобразити їх у всій повноті.

Учасники тренінгу дізналися, що варто прогнозувати як короткостроковий вплив на учасників певного заходу чи продукту, що реалізували під час проекту, так і довгостроковий. Також потрібно зважати на те, як такий вплив відчувається на локальному, регіональному й національному рівнях. І те, що на локальному рівні вплив від реалізації проекту буде прямим і безпосереднім, на регіональному (міському) – опосередкований,а от на національному обмежений.

Під час тренінгу йшлося також про кількісні й якісні індикатори короткострокового й довгострокового впливу. Учасники заходу закріпили отримані знання під час виконання самостійних вправ.

Особливу увагу присутніх звернули на такий складник створення проекту, як прописування гарантій усталеності впливу, до яких, зокрема належать попит на продукт чи послугу, доступ до ресурсів, стабільність контингенту, визнання результатів й отримання джерел фінансування після завершення гранту.

У вигляді кейсу Олена Тупахіна запропонувала розглянути гарантії усталеності впливу для модуля Жана Моне, який на сьогодні успішно реалізується у виші.

Учасників тренінгу зацікавила така тема, як Visibility – візуальна присутність проекту (наявність логотипу, постерів, банерів, флаєрів, плакатів), яка дозволяє презентувати проект у візуальній площині й розширити його цільову аудиторію.

Крім того, під час тренінгу розглянули можливі індикатори прогресу та різновиди оцінки (експерту, клієнтську, індексну), які необхідні для отримання зворотного зв’язку й аналізу перебігу проекту, звіту після підбиття підсумків тощо.

Як начальний кейс підчас заняття  були використані уривки із заявки на проект «Euvolia», до команди якого входить Олена Тупахіна і який на сьогодні успішно реалізується в ЗНУ.

Учасники заходу відзначили його інформативність й актуальність і подякували координатору тренінгу.

Варто відзначити, що тренінги вже вийшли на фінішну пряму. Незабаром отримані знання їх учасники реалізують під час створення проектів з удосконалення іміджевої політики, які візьмуть участь в університетському конкурсі з призовим фондом 90 тисяч грн.

 

Таміла Тарасенко

 

Схожі новини