Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Журналісти за рекламою у карман не лізуть

Журналісти за рекламою у карман не лізуть

13.11.2008 11:54 Факультет журналістики конкурс

Участь і перемога студентів факультету журналістики ЗНУ у різноманітних конкурсах, олімпіадах і фестивалях вже давно стали традиційними. Не став виключенням і цьогорічний тріумф четвертокурсниці Анни Мартинової та магістра Катерини Гопенко на V Українському студентському фестивалі реклами (УСФР).

Фестиваль тривав упродовж двох днів у київському Будинку кіно. Цього року у ньому взяли участь 609 учасників з різних областей нашої країни, які подали на конкурс близько 811 робіт. Як зазначив член оргкомітету фестивалю, головний редактор журналу «Маркетинг і реклама» Євген Ромат, учасниками конкурсу стають студенти найрізноманітніших навчальних закладів: від інститутів дизайну до політехнічних і навіть медичних вишів. Оцінюють конкурсні роботи понад 30 фахівців з усіх галузей реклами, маркетингу й PR, які працюють у 9 складах журі – за кожною з номінацій. Очолює велике журі генеральний директор агенції Media Expert Тетяна Попова.
Слоганом п’ятого фестивалю став заклик: «Покажи себе!», адже, за задумом організаторів, УСФР дійсно дає змогу сучасній молоді самовиразитися за рахунок реклами.
Що ж до наших переможниць, то вони відправили на конкурс дві роботи. Одна з них на екологічну тематику під назвою «Рік 2008». Інша - «Тримай мене за руку» (соціальна реклама на тему інтеграції ВІЛ-позитивних дітей). Головним героєм цього ролику був трирічний хлопчик, повністю ізольований від суспільства. У відеоряді можна біло побачити моменти з життя дитини, розваги у порожній кімнаті, де багато іграшок, які не можуть замінити друзів. Музичний супровід – авторський (Катерини Гопенко та гурту «Немного Нервно»). Саме ця робота принесла нашим студенткам омріяне перше місце, за яке вони отримали грамоту, футболку та статуетку. Слід зазначити, що минулого року перемога принесла б учасницям ще й грошовий приз у ромірі 1000 гривень. Та дівчата з цього приводу не засмучуються і філософськи зітхають: «Мабуть криза…»

Євгенія ДОВБАШ

Схожі новини