Стара версія
Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини прес-служби ЗНУ / Новини / Студентам факультету журналістики розповіли про роль редактора в створенні й просуванні бізнес-контенту

Студентам факультету журналістики розповіли про роль редактора в створенні й просуванні бізнес-контенту

Студентам факультету журналістики розповіли про роль редактора в створенні й просуванні бізнес-контенту
09.04.2019 10:33 Все Головні новини Факультети Журналістики Факультет журналістики майстер-клас видавнича справа і редагування

П’ятого квітня на факультеті журналістики відбулася зустріч із випускницею кафедри видавничої справи і редагування 2011 року, а нині контент-директором сайту JavaRush Ганною Моругою. Вона провела для абітурієнтів та студентів освітніх програм «Редакторсько-видавнича діяльність і медіамоделювання», «Інформаційна справа у бізнесі, політиці та державному управлінні» майстер-клас «Ролі редактора у створенні й просуванні бізнес-контенту».

Крім студентів, до заходу долучились і викладачі кафедри видавничої справи і редагування: завідувач цієї кафедри Тетяна Плеханова, доценти кафедри: Наталія Романюк, Наталія Тяпкіна, Інна Горбенко, старший викладач кафедри Галина Микитів, старший лаборант і асистент кафедри Оксана Бірюкова. Представляючи гостю, доцент кафедри видавничої справи і редагування Наталія Романюк розповіла про перші спроби роботи  гості в редакторській галузі у редакції «Фоліо» (Харків) та у галузі контент-маркетингу, наголосивши на перспективності освіти і роботи за напрямом редакторська діяльність і медіамоделювання.

Спікер поділилася своїм досвідом роботи зі студентами та розповіла про те, як починала працювати копірайтером, журналістом, редактором у галузі контент-маркетингу, як мріяла видавати українську книжку. Велику увагу Ганна приділила перевагам й особливостям роботи редактора у бізнес компаніях, адже тут є можливість працювати з різним продуктом, створювати друковані, графічні, відеоматеріали тощо.

Зокрема, вона розповіла про багатоканальні маркетингові комунікації, сутність контент-маркетингу, про роль редактора і контент-редактора, як формується контент-стратегія для бізнесу в залежності від продукту та бізнесових цілей компанії. А також – як проводиться аудит контенту (матеріалів, які викликали розголос, негативні або позитивні відгуки читачів) й оцінка ресурсів, розробка контент-плану і системи обліку роботи. Вона порадила, як налагодити роботу з службою технічної підтримки, із відділом продажів і документацією, як формується комунікаційна стратегія (типи, формати контенту, частота публікацій, метрики для оцінки ефективності), що таке «контент-гайд» або редакційна політика, тощо. Також Ганна Моруга розповіла про напрями роботи редактора на прикладі роботи з оператором хмарних сервісів, з турагенствами та у галузі Java-програмування.

Спікер наголосила на важливості опанування роботи з графічними редакторами та відеоредакторами та порадила приділити велику увагу своєму позанавчальному розвитку. Окремо Ганна зупинилася на питанні, яким має бути редактор, якими якостями й вміннями має бути наділений та порадила інформаційні ресурси, телеграм-канали, книжки з маркетингу, економіки, написання текстів, ведення переговорів, які будуть корисними для студентів у подальшій роботі в цій галузі.

Досвідчена редакторка зауважила, що основними цілями контент-бізнесу є: інформування, іміджева взаємодія, навчання, реклама і сервіс. Також вона зупинилась на ролі редактора як управлінця, генератора ідей, людини яка налагоджує внутрішні і зовнішні зв’язки компанії. Так, під час своєї роботи редактор співпрцює з дирекцією, з відділом продажів і службою підтримки, з технічним відділом, з аудиторією та медіа.

На її думку, робота редактора в галузі бізнесу передбачає завжди різні виклики, адже продукти і сервіси у бізнесі різні. «Легко писати про події, які цікаві всім, складніше знайти цінність у тому, що ти тільки маєш запропонувати людям. Я би радила всім редакторам, які хочуть працювати у бізнесі, працювати тільки на ті проекти, які їм самим подобаються», – зазначила спікер.

Ганна Моруга переконана, що основна роль редактора в створенні бізнес-контенту полягає в тому, щоб допомогти бізнесу знайти свій голос, донести свої цінності правильним шляхом, бути тою критичною людиною, яка буде умовним буфером між керівництвом і всіма іншими клієнтами. «Незалежно від того, скільки грошей є в компанії, її представники хочуть спробувати все. І саме редактор разом із маркетологом допоможе відкинути все непотрібне, вивести на високий рівень кілька каналів, які потрібні, підтримувати і розвивати цей зв’язок між компанією та її клієнтами», – говорить модератор зустрічі. У майбутньому Ганна мріє перейти на умовне консультування, тобто працювати з різними бізнес-проектами, яким це потрібно на початку для розвитку, а також розвиватись у галузі UX-райтингу та UX-дизайну.

Наприкінці зустрічі гостя запропонувала студентам низку порад: адаптуйте бізнес-цінності у своїй роботі, будьте систематичними, вчіться ставити завдання так, щоб вас розуміли, поважайте чужий час, робіть релевантні пропозиції людям, із якими співпрацюєте. А також – підтримуйте зв’язок з колегами, шукайте нові ідеї будь-де, тримайте зв’язок між швидкістю і якістю, вивчіть продукт краще за всіх, включайте критичне мислення.

Ці настанови, на думку Ганни Моруги, можуть бути корисними у подальшій роботі майбутніх редакторів.

 

Олена Переверзєва

 

Схожі новини