Стара версія
Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини прес-служби ЗНУ / Новини / Випускник журфаку Руслан Керімов провів майстер-клас із технології створення телевізійного контенту в рамках PR-кампаній

Випускник журфаку Руслан Керімов провів майстер-клас із технології створення телевізійного контенту в рамках PR-кампаній

Випускник журфаку Руслан Керімов провів майстер-клас із технології створення телевізійного контенту в рамках PR-кампаній
09.04.2019 16:55 Все Головні новини Факультети Журналістики Факультет журналістики форум Асоціації випускників майстер-клас

Під час проведення установчого форуму Асоціації випускників факультету журналістики в ЗНУ відбувся майстер-клас із технології створення телевізійного контенту в рамках PR-кампаній. Його презентував викладачам та студентам факультету, а також його абітурієнтам випускник університету, директор з діджитал-маркетингу та PR телекомпанії «ТЕТ» Руслан Керімов.

Аншлаг в аудиторії став свідченням того, що учасників зібрання цікавили не лише запропонована тема, а й особистість самого Руслана Керімова – успішного й відомого фахівця. Гостя аудиторії представили, а також окреслили завдання зустрічі координатори від факультету журналістики – доцент кафедри теорії комунікації, реклами і зв’язків з громадськістю Катерина Доценко і старший викладач цієї кафедри Анна Баранецька. Вони також привітали усіх із відкриттям такої визначної для представників і гостей факультету події як форум Асоціації випускників, а ще визначили формат зустрічі – діалог, під час якого журналісти-початківці можуть поставити запитання досвідченому колезі.

Аби допомогти майбутнім журналістам і PR-маркетологам оволодіти необхідними навичками у галузі технології створення телевізійного контенту та проведення рекламних кампаній, гість здійснив презентацію і розповів про етапи підготовки, створення і просування телевізійного продукту. Він докладно окреслив основні моменти цієї роботи, що включають розвиток ідеї, підготовку її до реалізації, виробництво продукту (зйомка), монтажно-тоніровочний період та, врешті-решт, рекламу, продаж і прокат. На конкретних прикладах продемонстрував увесь цей процес. Зокрема, що стосується продюсерської, адміністраторської, режисерської роботи та діяльності знімальної групи: розробка сценарію, забезпечення технічної частини, вибір місць для зйомки, підбір акторів, реквізиту, створення режисерського фінансово-постановочного плану тощо. А ще поділився секретами «знімальної кухні» та діджитал-маркетингу.

Окрім іншого, досвідчений фахівець із медіа-технологій обговорив зі студентами й загальні проблеми сучасної освіти і, зокрема, у галузі підготовки журналістів та PR-менеджерів, щодо ставлення самих студентів до свого навчання та інші. При цьому, старший колега зауважив, що будь-який виш надає лише базові знання, серед яких важливе місце посідає обізнаність із певного сегменту права. Усе інше молодий фахівець має напрацьовувати самостійно, здійснюючи практику на виробництві, у ЗМІ, під час тренінгів та майстер-класів, спілкуючись із досвідченими колегами тощо. А головне – бути допитливим, не боятися «набивати ґулі» і мати власне бажання переймати досвід відомих майстрів своєї справи, тих, хто вже має визнання.

Авторські фото Юлії Чернявської та Маргарити Нікітіної дивіться тут:
https://drive.google.com/drive/folders/1z8V97sdKwW27zLSAjt9VuF8FkzpdAECt?fbclid=IwAR1U3F7IlqjCDGRHXWZLDkUCWeWxXXYzpUhP8YzhqtO_4IzQYMQeSvluK7I

https://drive.google.com/drive/folders/1z8V97sdKwW27zLSAjt9VuF8FkzpdAECt?fbclid=IwAR1eMarotgvvIlHrROebJJ_4JvK0CwMmohJFueutw1xI357pJd9yAVUfZN0

 

Олена Хлистун

Фото: Катерина Доценко

 


 

 

Схожі новини