Стара версія
Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини прес-служби ЗНУ / Новини / Науково-популярний нетворкінг «Скетчноутінг: намалюй ідею!» об’єднав студентів і школярів

Науково-популярний нетворкінг «Скетчноутінг: намалюй ідею!» об’єднав студентів і школярів

Науково-популярний нетворкінг «Скетчноутінг: намалюй ідею!» об’єднав студентів і школярів
28.10.2019 15:46 Все Головні новини Факультети Журналістики Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Факультет журналістики профорієнтаційна діяльність відділ доуніверситетської підготовки профорієнтації та працевлаштування науково-популярний нетворкінг співпраця зі школами

Нещодавно до Дня рекламіста новостворена платформа профорієнтаційної та наукової роботи кафедри теорії комунікації, реклами і зв’язків із громадськістю – науково-популярний нетворкінг «Скетчноутінг: намалюй ідею!» – об’єднав 40 учасників – школярів старших класів закладів середньої освіти м. Запоріжжя та Запорізької області та студентів факультету журналістики з метою стимулювання наукових та творчих здібностей у школярів та розвитку наукової роботи студентів факультету журналістики в процесі підготовки та презентації науково-популярних проєктів у форматі скетчноутінгу – обробки ідеї у вербальному та візуальному режимах.

Ми переконалися, що проведення такого заходу сприятиме усвідомленню молоддю ролі науково-популярних проєктів, що покликані популяризувати українську наукову думку в галузях журналістики та інформаційної справи, розвивати навички ефективного спілкування та комунікативні навички дослідника як необхідний засіб продукування наукових, науково-популярних ідей та їх презентації різноцільовим групам.

Формат заходу зробив його цікавим для широкого кола аудиторії різних вікових груп – школярів та студентів, і це сприяло обміну досвідом дослідницьких та комунікаційних компетентностей. Теоретична презентація поняття скетноутінгу за участю голови Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених факультету журналістики М. Семенович та професора В. Ковпак, підготовлені В. Одішвілі (студент 3 курсу освітньої програми «Видавнича справа та редагування») теоретично-методологічні пам’ятки дали змогу всім учасникам і гостям заглибитися у методологію цього формату.

Ми були вражені марафоном презентованих візуальних мап, візуальних нотатків, що відтворювали найрізноманітніші ідеї у графічному, художньому вигляді, із застосуванням фахових інструментів візуальної комунікації (знаків, символів, кольорів, іконок тощо): маніпуляції у ЗМІ, стандарти медіа, булінг, канабіс, складники щастя, плагіат, збереження екосистеми, презентації книг, громадських організацій тощо.

Студенти і до представлення проєктних лінійок підійшли не менш креативно: наприклад, А. Фольц та В. Леньова (3 курс, «журналістика») доповнили скетч-проєкт інтерактивом щодо розпізнавання фейків, Д. Говтвян, Т. Харкевич та Я. Радченко (3 курс, «журналістика») свій проєкт оздобили перфомансом одруження складників медіа, що обмінялися свідоцтвами про шлюб та клятвами дотримання журналістських стандартів.

Учні 9-10 класів ЗОШ № 20 під професійним кураторством вчителя української мови та літератури С.М. Богдзієвич, яка є постійною учасницею медіаосвітніх проєктів Південноукраїнського центру медіаграмотності факультету журналістики ЗНУ, учасницею проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» від IREX, презентували скетчі творів літератури.

Під кураторством керівника секції «Журналістика» Запорізького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді «Грані», вихованці якого є потужною студентською складовою факультету журналістики, Т.В. Лисняк виступили учні зі скетч-проєктами, що просувають запорізькі туристичні бренди.

Колективний скетч-проєкт, присвячений проблемам булінгу, презентували учні Новозапорізької школи Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області під керівництвом своєї вчительки А. Кузнецової, яка є також активною студенткою освітньої програми «Інформаційна діяльність у бізнесі, політиці та державному управлінні».

Висловлюємо подяку всьому студентському активу 3 курсу освітніх програм «Журналістика», «Реклама і зв’язки із громадськістю», «Видавнича справа та редагування», І курсу освітньої програми «Інформаційна діяльність у бізнесі, політиці та державному управлінні», учням Запорізької гімназії № 93, Запорізької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 59 з поглибленим вивченням англійської мови, Запорізької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 40 з поглибленим вивченням англійської мови, Запорізької спеціалізованої школи I-III ступенів № 100. 

Кожен учасник отримав Сертифікат про участь (дизайн М. Семенович), корпоративну наліпку до Дня рекламіста (куратори – викладачі кафедри, к.соц.ком. Г.Д. Баранецька та к.соц.ком. Н.М. Лебідь) та так званий «навігатор» з перейменованих вулиць міста – компактну кольорову листівку у форматі кишенькової шпаргалки (від Центру мистецтв «Арт-Простір» та ГО «Я люблю Запоріжжя).

Дякуємо також к.соц.ком., доценту Катерині Доценко за організаційну та технічну підтримку заходу, Самородіній Катерині (студентці 3 курсу ОП «Видавнича справа та редагування») за забезпечення нетворкінгу фото.

Скетч-проєкти будуть зібрані в електронний збірник, що обов’язково буде презентовано студентській аудиторії та професорсько-викладацькому складу факультету журналістики.

 

Факультет журналістики

 

Фотографії – Катерини Самородіної


Фотогалерея:
https://www.facebook.com/pg/pressluzhbaZNU/photos/?tab=album&album_id=103775327730481

 

 

 

 

Схожі новини