На факультеті журналістики відбувся майстер-клас зі створення та просування ефективного інтернет-контенту

Четвертого листопада до студентів освітньої програми «Видавнича справа та редагування» завітала СММ-фахівець комерційних та громадських пабліків «Афіша», «Інститут розвитку міста», «Громадський бюджет Запоріжжя» Ольга Жукова. Гостя має багаторічний досвід роботи у традиційних та новітніх медіа, є випускницею факультету журналістики, тому радо відгукнулася на запрошення заступниці декана факультету журналістики Анастасії Кондрико поділитися знаннями та вміннями з теперішніми третьокурсниками.
Ольга розказала про специфіку підготовки та редагування інтернет-текстів залежно від цільової аудиторії, мети ресурсу та його форми. Найбільше уваги було приділено роботі в соціальній мережі «Instagram», яка нині користується широким попитом серед молоді. Серед основних інструментів популяризації контенту фахівчиня виділила хештеги, сторіз, коментарі, чекінги, таргетинг, залучення блогерів тощо. Причому кожен із вищеперерахованих засобів Ольга ілюструвала прикладами як з власного професійного досвіду, так і з роботи колег. Студенти активно долучалися до розмови, ставлячи питання та висловлюючи свої міркування щодо озвучених тез.
Також гостя детально розповіла про своє професійне становлення в медіаіндустрії, розкривши кілька секретів проведення успішних співбесіди та, як наслідок, бажаного працевлаштування.
Факультет журналістики