Студенти факультету журналістики ЗНУ провели профорієнтаційний захід в Запорізькому академічному ліцеї

«Instagram-захоплення, яке можна перетворити на професію». Саме цей спіч об’єднав покоління Z, представники якого виросли з інтернетом і ніколи не знали світу без нього, та досвідчених студентів-практиків. 26 листопада студенти 3 курсу напряму підготовки «реклама та зв’язки з громадськістю» Валерія Псьол, Катерина Цвіткова та Катерина Сарри вже традиційно провели в рамках дисципліни «Спічрайтинг» профорієнтаційний майстер-клас «SMM в Instagram» для старшокласників Запорізького академічного ліцею. Координаторами зустрічі стали викладачі кафедри теорії комунікації, реклами та зв'язків із громадськістю професор Віта Березенко та доцент Тетяна Іванець.
«SMM в Instagram» – саме такою була тема майстер-класу для учнів 11 класу. Студентки разом з учнями мали можливість більш детально зануритись у вивчення теми в рамках спеціальності «реклама та зв'язки з громадськістю», дослідивши найактуальнішу тему молоді – Інстаграм. Адже за результатам опитування майбутніх вступників, майже кожен користувач інтернету має власну сторінку в цій мережі.
Під час майстер-класу презентували чимало важливих питань, зокрема, таких як: «реклама в соціальних мережах (таргетинг)», «інстаграм – платформа номер один для просування товарів та послуг», «що таке бізнес-акаунт», «що таке смм», «що таке контент-аналіз», «функції Instagram Stories» та багато інших. Учні брали досить активну участь в обговореннях, ставили багато питань та дізналися про все, що потрібно знати для просування особистого акаунта або послуги. Студенти провели аналіз сторінок на гаджетах серед учнів, їхнього контенту та цільовому аудиторію, розбір кейсів власних творчих студентських напрацювань та дали поради як створити гарний профіль, щодо обробка фотографій, написання постів.
Студенти-практики актуальною презентацією, візуалізацією даних, власними прикладами переконали молодь, що розпочинати свій шлях у галузі веб-технологій потрібно з юного віку.
Кафедра теорії комунікації, реклами та зв’язків із громадськістю