Стара версія
Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини прес-служби ЗНУ / Новини / Студенти долучилися до тренінгового проєкту від «Нової Пошти»

Студенти долучилися до тренінгового проєкту від «Нової Пошти»

Студенти долучилися до тренінгового проєкту від «Нової Пошти»
20.12.2019 09:32 Все Головні новини Факультети Економічний Історичний Менеджменту Інженерний інститут ЗНУ Факультет економіки та менеджменту Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Факультет менеджменту історичний факультет економічний факультет факультету економіки та менеджменту інженерного інституту ЗНУ відділ доуніверситетської підготовки профорієнтації та працевлаштування ТОВ «Нова пошта» дуальна освіта тренінг

Минулого тижня у ЗНУ відбувся останній тренінг у рамках проєкту дуальної освіти «КРУТО» (Кар’єру, Розвиток, Успіх, Таланти й Освіта), який проводили спеціалісти ТОВ «Нова Пошта». Останньою темою, що є підсумком усіх розглянутих до цього навчальних модулів, стала «Я – бренд».

Провела його фахівець запорізького відділу бізнес-тренінгу «Нової Пошти» Надія Міщенко. Участь у тренінгу взяли студенти факультетів менеджменту, економічного, історичного, а також факультету економіки та менеджменту інженерного інституту ЗНУ.

Нагадаємо, цей тренінговий курс проходив у рамках Меморандуму про співпрацю між ЗНУ та компанією «Нова Пошта». При цьому університет є поки що єдиним ЗВО Запорізького регіону, що приєднався до проєкту, який покликаний сприяти особистісному розвитку студентів і їхньому майбутньому кар’єрному росту. Треніги відбуваються за підтримки відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування під керівництвом його начальника Галини Микитів та за особистою участю провідного фахівця відділу Оксани Булавіної.

Під час попередніх тренінгів студентів уже ознайомили з основними технологіями управління бізнесом: це – конфліктологія та управління конфліктами, сервіс, продажі, комунікації, бізнес-презентації, мистецтво публічних виступів, тайм-менеджмент тощо. Вони є універсальними для будь-якої галузі й, на думку фахівців, допоможуть молоді в майбутньому будувати власну успішну кар’єру чи то у великій компанії, чи то у власному реальному бізнесі.

Отже, на останньому тренінгу присутнім була запропонована презентація на тему «Я бренд» та відбулося практичне заняття, що допомогло сформувати базові скіли для побудови успішної кар'єри у майбутньому. Молодь також  поставила багато запитань щодо розглянутої теми, на які їм надала компетентні відповіді бізнес-тренер Надія Міщенко. Важливою частиною тренінгу стала практична підготовка, під час якої учасники змогли отримали безпосередні відомості щодо роботи у галузі реального бізнесу. Для цього були створені умови для відпрацювання здобутих навичок.

У рамках теми учасники тренінгу закцентували увагу на таких ключових моментах, як розглядання структури бренду, вибір аудиторії, особливості брендування та методи просування свого бренду в соцмережах, пов’язані із цим «плюси» та «мінуси» тощо. Під час виконання практичної частини студенти розподілилися на групи, які й розробляли бренди для власного бізнесу. Насамкінець усі основні пункти, що були створені у рамках роботи окремих груп, об’єднали в карту «Модель бренда».

Отже, на думку учасників тренінгу, усі вони отримали позитивні емоції від спілкування з однодумцями, нові знання та ідеї для подальшого розвитку, а також відпрацювали практичні навички брендування, усвідомили ті складові, які мають бути присутні у структурі бренду, і яких тут не повинно бути. Саме вдала брендова модель є запорукою успішного просування бізнесу і розвитку власної кар’єри. Дружня атмосфера та нові знайомства під час тренінгів традиційно сприяли засвоєнню нових знань. Учасники групи мали можливість виявити власні здібності, оцінити виступи своїх колег, обговорити результати та висловити свої думки.

За умовами проєкту, ті студенти, які пройшли не менше восьми з 10 навчальних модулів і отримали відповідні сертифікати (а це майже 15 студентів ЗНУ), будуть відзначені під час урочистої події у головному офісі «Нової Пошти» в Києві. Окрім цього, визначити переможців серед них допоможуть також рекомендації тренерів, які безпосередньо працювали зі молоддю. Отже, найактивніших студентів чекає сюрприз. На завершення заходу відбудеться екскурсія на Київський інноваційний термінал «Нової Пошти», передбачена також навчально-ігрова частина для її учасників.

Отже, майже кожен зі студентів, хто став учасником даного проєкту погодиться, що це дійсно КРУТО!

 

Олена Хлистун


Фотогалерея:
https://www.facebook.com/pg/pressluzhbaZNU/photos/?tab=album&album_id=136943144413699

 

 

 

 

                                          

Схожі новини