Стара версія
Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини прес-служби ЗНУ / Новини / На факультеті енергетики, електроніки та інформаційних технологій інженерного інституту розповіли учням про альтернативні джерела енергії

На факультеті енергетики, електроніки та інформаційних технологій інженерного інституту розповіли учням про альтернативні джерела енергії

На факультеті енергетики, електроніки та інформаційних технологій інженерного інституту розповіли учням про альтернативні джерела енергії
11.01.2020 09:34 Все Головні новини Інженерний інститут ЗНУ Факультет енергетики, електроніки та інформаційних технологій Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Інженерний інститут профорієнтаційна діяльність факультет енергетики електроніки та інформаційних технологій Департамент освіти і науки Запорізької міської ради «Корисні STREAM-канікули»

На сьогодні в усьому світі заощадження енергії є однією з найважливіших проблем. Постійно розробляються нові конструкції і прилади. Цими винаходами люди користуються щодня. Такі технології роблять наше життя більш комфортним і економним. Тож, питання, пов’язані з впровадженням альтернативних джерел енергії і енергоефективністю, не лишають байдужими навіть учнів шкіл.

Саме тому під час «Корисних STREAM-канікул» до факультету енергетики, електроніки та інформаційних технологій інженерного інституту Запорізького національного університету завітали учні 9-10-х класів ліцею № 105. Разом з юнаками та дівчатами приїхали й їхні вчителі Євгенія Шугаєва й Валентина Халявко.

Цікаву екскурсію Smart Energy для десятикласників організували завідувач кафедри тепло- та гідроенергетики Андрій Чейлитко і заступник декана ФЕЕІТ із виховної роботи Аліна Єрофєєва. А розповіли гостям про те, як заощаджувати енергію, доценти кафедри Олексій Назаренко і Микола Бердишев, а також магістр спеціальності теплоенергетика Світлана Погосова.

Під час екскурсії учні дізналися, що Smart Energy – це енергетична безпека України; раціональне використання природних ресурсів; інноваційні та енергозберігаючі технології й, безумовно, соціальна відповідальність. Світлана Погосова розповіла про те, хто такі теплоенергетики та гідроенергетики, чим вони займаються, в чому важливість цих спеціальностей і де вони зустрічаються у повсякденному житті.

Фахівці з енергозбереження поділилися з гостями тим, як важно зберігати енергію в усіх її видах, що інженер-енергетик зобов'язаний думати не лише про те, як виробити теплову чи електричну енергію, але й зробити це якомога більш економічним і екологічним.

Особливо зацікавили учнів лабораторії кафедри, де вони змогли побачити, як працюють двигун зовнішнього згорання Стірлінга, натрій-катіонітовий фільтр для очищення води, дізнатися, що таке газоаналізатор і муфельна піч.

Впродовж всієї екскурсії відбувався живий діалог між викладачами кафедри і гостями, учні задавали різноманітні питання, які стосувалися не лише спеціальності енергетика, а й навчання в інженерному інституті й студентського життя.

Про альтернативні джерела електроенергії дев’ятикласникам розповів доцент кафедри електронних систем Дмитро Алексієвський. Під час лекції учні дізналися, що сьогодні поряд з традиційним ресурсами активно використовуються і альтернативні. Альтернативні джерела енергії – це природні явища, які перетворюються в теплову чи електричну енергію. До них відносять такі джерела, як сонячне електромагнітне випромінювання; вітер; кінетична енергія водного потоку та морських припливів і відливів; теплова енергія гарячих джерел тощо. Такі джерела екологічні і невичерпні й дають можливість вирішити багато проблем.

Ознайомивши на прикладі презентаційних матеріалів, як саме виглядають різноманітні альтернативні установки для отримання енергії, Дмитро Геннадійович продемонстрував учням і винаходи співробітників кафедри з цього напрямку. Серед них були й модифікований експериментальний зразок вітроенергетичної установки для локальних систем енергопостачання та озонатор для систем підготовки питної води в зоні надзвичайних ситуацій. Дев’ятикласники із захопленням запускали вітрогенератор і відчували, як маленькі додатково встановлені пропелери на основному приладі збільшували вітряний потік. Не менше їх вразило й те, як з легкістю за допомогою експериментальної моделі озонатору очищується навіть дуже брудна вода.

 

Інженерний інститут

 

 

 

Схожі новини