Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Студенти філологічного факультету навчаються дистанційно в режимі онлайн

Студенти філологічного факультету навчаються дистанційно в режимі онлайн

Студенти філологічного факультету навчаються дистанційно в режимі онлайн
23.03.2020 12:42 Все Головні новини Факультети Філологічний ZNU Zaporizhzhia National University філологічний факультет дистанційне навчання єдиний інтегрований навчальний підхід

Дистанційне навчання учнів у майбутньому, традиційні та інноваційні методи, прийоми, технології та засоби навчання, зокрема інформаційно-комунікаційні, особливості навчання покоління Z – всі ці питання розглядаються студентами філологічного факультету на заняттях із “Методики викладання”. І не тільки розглядаються та обговорюються, але й впроваджуються у процес організації як лекційних, так і практичних занять. І ось тепер є можливість застосувати інноваційні технології у реаліях нашого життя – карантину. Не перший рік доцент кафедри української літератури Ірина Бакаленко використовує в процесі навчання студентів змішану систему: поєднання аудиторних занять і використання системи Google Classroom, вбудованої в сервіс системи керування навчанням. Поєднання різних технологій навчання: традиційної форми організації освітньо-виховного процесу та елементів дистанційного навчання – в єдиний інтегрований навчальний підхід надає можливість навчанню стати персональним та особистісно-орієнтованим.

Для студентів 2 та 3 курсів філологічного факультету освітніх програм «Українська мова та література», «Середня освіта (українська мова і література»), «Російська мова і зарубіжна література. Друга мова» Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) організовано навчання в системі Google Classroom, що дозволяє викладачу оптимізувати витрати часу на організацію процесу навчання, допомагає створювати і впорядковувати завдання, перевіряти та оцінювати навчальні досягнення студентів, коментувати та організовувати спілкування зі студентами в режимі реального часу.

Для кожної групи студентів створено окремі класи з дисципліни; оголошення та завдання автоматично дублюються та розсилаються усім студентам електронною поштою у формі сповіщення; у віртуальному класі завантажуються матеріали різних форматів із додаванням посилань на інтернет-ресурси, інтерактивні вправи, відео- та аудіоматеріали; визначаються терміни складання завдань студентами та критерії оцінювання кожного завдання. Викладач редагує та коментує виконані роботи приватно для кожного студента в режимі реального часу; усі виконані студентами роботи зберігаються у єдиній онлайн-папці на Google-диску, а в підсумку формується підсумкова таблиця зі студентськими балами.

На консультації, лекційні та практичні заняття студентів було запрошено у систему відео-конференцій ZOOM. Онлайн-консультація зі студентами 3 курсу філологічного факультету (освітні програми «Українська мова та література» та «Середня освіта (українська мова і література)») Запорізького національного університету передбачала вирішення питань організації проведення лекційних і практичних занять, поради з налаштування сервісу, визначення «правил гри» та надання практичних рекомендацій.

Навчальна педагогічна практика – важливий складник формування практико-орієнтованих компетентностей наших студентів – майбутніх учителів-словесників. Тому онлайн-консультація зі студентами 2 курсу філологічного факультету (освітня програма «Середня освіта (українська мова і література)»), незважаючи на «технічні проблеми» на початку зустрічі, відбулась у запланований час. Викладачем і студентами було обговорено організаційні питання онлайн-зустрічей; сучасні дидактичні засоби та інформаційно-комунікаційні технології навчання. Студенти вчилися створювати інтерактивні вправи у Learningapps і «хмарки слів» у Wordart (алгоритм роботи) й отримали домашнє завдання: створити «методичні родзинки» для уроків української мови та літератури.

На думку Ірини Бакаленко, інноваційні технології навчання, зокрема сервіси Google та система відео-конференцій ZOOM, дозволяють створити єдиний освітній простір, активізувати запровадження сучасних засобів і методів навчання з орієнтуванням на інформаційні технології, поєднати традиційні та інноваційні технології навчання; дають можливість індивідуалізувати освітній процес; сприяють підвищенню мотивації до навчання, активізації пізнавальної діяльності студентів.

 

Філологічний факультет

ФОТОГАЛЕРЕЯ:
https://www.facebook.com/pg/pressluzhbaZNU/photos/?tab=album&album_id=198994008208612

 

Схожі новини