Університет Абітурієнту Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Студентам економічного факультету Запорізького національного університету пропонують нові можливості дистанційної освіти

Студентам економічного факультету Запорізького національного університету пропонують нові можливості дистанційної освіти

Студентам економічного факультету Запорізького національного університету пропонують нові можливості дистанційної освіти
31.03.2020 13:17 Все Головні новини Факультети Економічний ZNU Zaporizhzhia National University економічний факультет освітній процес дистанційне навчання карантин

Усі ми зараз переживаємо непростий час. Небувалого масштабу біда – пандемія коронавірусу – охопила практично увесь світ. В Україні на законодавчому рівні запроваджено заходи безпеки, які насамперед торкнулися закладів освіти, де оголосили, а потім продовжили карантин. Студенти економічного факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) отримали «незаплановані канікули». Однак освітній процес, несподівано увірваний карантином, вимагає систематичності й послідовності в опануванні знань. І, завдяки сучасним інформаційним технологіям, він може і повинен тривати.

На економічному факультеті ЗНУ організовано навчання студентів за дистанційною формою, а після введення карантину це стало і необхідністю, і обов’язком. Тому адміністрація та викладачі факультету забезпечують ефективний освітній процес згідно із розкладом навчальних занять.

На сьогодні економічний факультет ЗНУ пропонує дистанційну освіту, що має низку особливостей:

-                     безперервність навчання – можливість навчатися в будь-який момент за індивідуальним графіком;

-                     доступність – відкритість освітніх ресурсів для масового залучення всіх студентів до освітнього процесу;

-                     економічність – надання якісного навчання з мінімальними фінансовими витратами та витратами на енергоресурси;

-                     індивідуалізація та диференціація навчання – створення і налаштування дистанційних курсів із врахуванням вікових і фізіологічних особливостей користувача;

-                     інноваційність – застосування нових інформаційно-комунікаційних засобів навчання для створення якісного освітнього середовища з метою формування та розвитку навичок не тільки з фахових галузей, але й набуття комп’ютерної грамотності;

-                     мобільність – можливість паралельно навчатись за іншим напрямом, а також без відриву від професійної діяльності.

Освітній процес на економічному факультеті ЗНУ не зупинився, змінилася лише форма його організації. Уже 5 років як на економічному факультеті офіційно функціонує система дистанційного навчання на платформі Moodle, де для кожної (без виключення) навчальної дисципліни створено персональний курс.

Тут викладачі мають можливість розміщувати усі навчальні матеріали; електронні підручники, лекції, методичні рекомендації для виконання практичних і лабораторних робіт. Студенти можуть прикріпити звіти про виконання завдань, викладач приймає або пише зауваження – іде інтерактивне спілкування, обмін інформацією, результатом якого стає оцінка засвоєних знань.

На базі цієї ж платформі Moodle відбувається екзаменування студентів, яке виключає безпосередній контакт студента з викладачем. Якщо в штатному режимі іспити проводяться в комп’ютерних аудиторіях університету, то в умовах суворого карантину, очевидно, буде ухвалене рішення про дистанційне екзаменування. Наприклад, у цьому призначається година іспиту та надається відповідний відрізок часу для його проходження.

Якщо раніше платформа Moodle використовувалася більше для організації самостійної роботи студентів, то зараз прийшов час використати можливості дистанційного навчання «на повну».

Тому карантин для педагогічного колективу економічного факультету ЗНУ не став нездоланною перешкодою для ефективності освітнього процесу. Отже, дистанційне навчання на економічному факультеті – це організація якісного навчально-виховного процесу «на відстані» з використанням новітніх інформаційно-комунікаційних засобів та відкритим доступом до освітніх ресурсів. Саме така форма навчання може швидко адаптуватись до вимог інформаційного суспільства та підготувати майбутнього фахівця.

Така електронна освіта робить навчання не нудним і ретельно розпланованим зобов’язанням, а захопливим пізнавальним процесом, у формуванні якого студент сам бере участь.

 

Економічний факультет

 

 

 

 

Схожі новини