
Карантин – це не канікули. Це час відкривати для себе нові форми навчання, виконання завдань і спілкування. Тож викладачі факультету соціології та управління ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) пройшли випробовування креативом та поділилися найцікавішими методами проведення онлайн-занять та залучення уваги студентів.
На факультеті створили ТОП-3 варіантів креативних форм навчання, якими можна доповнювати дистанційні заняття:
1) Онлайн-прогулянки музеями
(Викладач Ірина Цапліна; предмет «Досвід читання як герменевтична проблема»)
Онлайн-прогулянки по музеям – гарна можливість змінити обстановку! Одним із завдань для студентів-філософів 3 курсу, стало «сходити» до музею та написати рецензію на будь-яку зі знайдених там картин. Згодом, на основі зібраного матеріалу – буде влаштовано обговорення та обмін враженнями й емоціями.
(Викладач Олена Вагіна; предмет «Теорія політичних систем». )
Тема «Модель політичної системи Г.Алмонда» змусила студентів виявити неабияку фантазію. Адже вони малювали свою, авторську схему до цієї моделі. А підсумувати виконану роботу допомогло розкриття та обговорення.
3) Перегляд фільмів на навчанні
(викладач Ганна Бойко; курс «Соціальна робота з безробітними»)
Цікавим варіантом вивчення складного матеріалу – став перегляд фільмів із подальшим їхнім аналізом й обміном враженнями. Варто зазначити, що мистецтво дуже сприяє якісному засвоєнню матеріалу
Майже всі викладачі вже розібралися з тонкощами роботи додатків Skype та Zoom і активно використовують їх для проведення пар.
Наприклад, доцент кафедри соціальної філософії та управління Ель Гуессаб Карім створює онлайн-зустрічі для наших іноземних студентів. Заступник декана з виховної роботи Олена Маловічко також активно залучає студентів до відеозустрічей.
Доктор філософських наук Ігор Капріцин, активно спілкується та дискутує зі студентами в онлайн-режимі, на парах за розкладом. Ну й звісно, не варто забувати про те, що цікаві обговорення – одне з найкращих доповнень до онлайн-пар. Тож не бійтеся ділитися власними думками, вони можуть сприяти створенню нових форм креативного навчання!