Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Викладачі Економіко-правничого коледжу творчо використовують можливості дистанційного навчання

Викладачі Економіко-правничого коледжу творчо використовують можливості дистанційного навчання

Викладачі Економіко-правничого коледжу творчо використовують можливості дистанційного навчання
27.04.2020 11:35 Все Головні новини Коледжі та філії Економіко-правничий коледж ZNU Zaporizhzhia National University Економіко-правничий коледж освітній процес дистанційне навчання

Під час дистанційного навчання викладачам Економіко-правничого коледжу ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) неодноразово доводиться чути від студентів, що їм бракує живого спілкування. Тож освітяни прагнуть не лише якісно й цікаво подати навчальний матеріал, опановуючи все нові сучасні освітні технології і тим самим сприяючи своєму професійному зростанню, а й підбадьорити, заспокоїти студентів. Зокрема, викладач Економіко-правничого коледжу Світлана Доброскок ділиться своїми напрацюваннями щодо дистанційного навчання:

- Із перших днів карантину ми зі старостами створили окремі Вайбер і Телеграм спільноти з вивчення української мови та літератури. Таке безпосереднє спілкування «студент-викладач» дозволяє оперативно вирішувати різноманітні питання, обговорювати домашнє завдання, проводити інтерактивні вправи. До того ж неформальне спілкування дозволило багатьом студентам по-новому розкритися. Через ці групи проводяться  мовознавчі квести, а студенти можуть скласти декламацію вивчених напам'ять поезій.

«Колективна робота під час карантину – це реально!» , – підкреслює викладач. – «Щоб згуртувати студентів, їм було запропоновано проаналізувати образи психологічної новели М.Хвильового Я (Романтика). Студенти самостійно розбилися на невеликі групи, розподілили обов’язки та підготували яскраві, творчо оформлені презентації. Вийшли надзвичайно цікаві роботи».

Також Світлана Доброскок розповідає, що, аби відчути студентські настрої, побоювання, другокурсникам-журналістам було запропоновано написати есе на тему «Як змінилося моє життя під час карантину?». Виявилося, що всі вони сумують за звичним навчанням у коледжі та намагаються по-новому організувати свій день. Особливо потішили філософські роздуми другокурсників:

 «Після карантину ми почнемо цінувати елементарне: прогулянки парком, зустрічі з друзями…»;

 «Бачили, як добре природі без нас? Вона заслуговує на цей відпочинок!».

«Карантин дав мені час познайомитись із собою, загальмувавши час у декілька (десятків) разів... Я доглядаю за тілом, роблю вправи, добре харчуюся... Я проживаю те життя, яке завжди хотіла, але не встигала...».

Відчути студентський настрій можна дуже швидко. Так, запропонувавши першокурсникам скласти речення з дієприкметниками, викладач почула такі варіанти: «На карантині ми не можемо милуватися чарами розквітлих садів», «Обмежуючі заходи карантину призупинили звичний режим дня», «Сьогодні я, обтяжений карантином, мрію про звичайну свободу». Таким чином студенти й тему нову опанували, і наболілим поділилися.

На думку викладача ЕПК, дистанційне навчання під час карантину надає педагогам можливість проявити креативність і не обмежуватися звичними для аудиторної роботи методами та прийомами.

 

 

 

Схожі новини