Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Представники факультету журналістики презентують роботу іміджевого відділу факультету журналістики

Представники факультету журналістики презентують роботу іміджевого відділу факультету журналістики

Представники факультету журналістики презентують роботу іміджевого відділу факультету журналістики
08.05.2020 14:37 Все Головні новини Факультети Журналістики ZNU Zaporizhzhia National University факультет журналістики іміджевий відділ освітній процес практика

Представники факультету журналістики ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) стверджують, що їх іміджевий відділ працює 365 днів на рік, у режимі «24/7», без канікул і вихідних. Про те, як студенти вчаться на практиці, створюють іміджеву команду разом з викладачами, а також творчо і креативно працюють на іміджевим контентом, читайте нижче.

Із чого все починалося
Над ініціацією проєкту із просування факультету журналістики у соціальних мережах працювали доцент кафедри теорії комунікацій, реклами і зв’язків із громадськістю Наталя Дмитрівна Санакоєва, а також завідувачка та доцент кафедри журналістики Юлія Валеріївна Любченко. Вони разом із ініціативною групою студентів заснували іміджевий відділ та розпочали активну роботу із репрезентації факультету у соціальних мережах у 2017 році. Було створено акаунт факультету журналістики у Facebook, а згодом у Instagram та Telegram.

Наша команда
Сьогодні сторінки веде команда студентів 1-4 курсів під керівництвом викладачів. Іміджевий відділ – це механізм, куди входять журналісти, рекламісти, піарники, дизайнери, коректори, фотографи, контент-мейкери. Кожен студент самостійно обрав сферу діяльності, яка подобається найбільше. У спільному чаті всі учасники пропонують свої ідеї та готують матеріали, радяться щодо окремих питань та вирішують проблеми у режимі «24/7». Так координується діяльність сторінок у соціальних мережах.
«Наша команда працювала як сучасна SMM-агенція зі злагодженим внутрішнім механізмом, у якій кожен знав особисту зону відповідальності, і добре та вчасно виконував поставлені задачі», – розповідають засновники сторінок Антоніна Сєрищева (копірайтер), Анна Яцків (дизайнер), Олександра Сидоренко (SMM-спеціаліст), Олена Політова (креативник та фотограф команди).
Сьогодні над акаунтом у Facebook працюють: Христина Монастирна – адміністратор; Анастасія Халецька – адміністратор, дизайнер; Алла Стрілець – журналістка; Наталія Данилюк – журналістка; Юлія Кандзеба – коректор; Тетяна Зуйченко – журналістка; Орина Гетьман-Кульчицька – журналістка.
Команда сторінки в Instagram: Ксенія Вербицька – дизайнер; Валерія Вітер – менеджер історій; Владислав Сопрун – копірайтер; Юлія Любасенко – адміністратор; Вероніка Белендій – копірайтер та керівник бота в Telegram.

Наша мета
Основна мета роботи іміджевого відділу – формування та підтримка позитивного іміджу факультету на всеукраїнському та регіональному рівнях.
Цінності, яких дотримуються студенти – це повага до читачів, відкритість, грамотність та патріотизм.

Контент
Сторінки працюють за затвердженими контент-планами. Ці плани регулярно переглядаються та оновлюються відповідно до вподобань аудиторії.
Підготовкою та редагуванням матеріалів займаються самі студенти під керівництвом викладачів.
Команда працює, щоб читачі знали про звичайне життя незвичайного факультету. Є рубрики про актуальні новини #zhurfak_анонс, #zhurfak_новини, #zhurfak_дайджест, успішних випускників та студентів #zhurfak_people та #zhurfak_випускник. Для абітурієнтів та першокурсників створені рубрики #zhurfak_абітурієнт та #zhurfak_першокурсник, де можна дізнатися про ЗНО, вступну кампанію та особливості адаптації до студентського життя.
Рубрика #zhurfak_магістр інформує бакалаврів про вступ до магістратури, особливості навчання та лайфхаки.
В умовах карантину факультет журналістики запустив челендж #zhurfak_удома. Під цим хештегом публікуються матеріали про дистанційне навчання, відеоконференції та освіту в умовах самоізоляції. Акцію підтримали і студенти, і викладачі.
Інформацію про лайфхаки, поради, зручні сервіси та оригінальні стартапи можна знайти під хештегами #zhurfak_цікаво, #zhurfak_підбірка, #zhurfak_корисне та #zhurfak_лайфхак.
Більшість рубрик є спільними для обох сторінок. Але є й спеціальні рубрики в Instagram #zhurfak_кейси, #zhurfak_заходи та #zhurfak_гра.
Прагнення до мультимедійності виражене в рубриках #zhurfak_відео та #zhurfak_опитування.
У нашого проєкту є ще одна мета – бути майданчиком для практики журналістів, рекламістів та видавців.
Детальніше з роботою іміджевого відділу факультету журналістики можна в соціальних мережах:
Сторінка у Facebook: https://bit.ly/2YICPjV
Сторінка у Instagram: https://bit.ly/3fqtYsR
Telegram-бот для абітурієнтів: @journalism_ZNU_bot
Telegram-канал: @cases_znu_zhurfak.

Схожі новини