Стара версія
Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / На історичному факультеті відбулося громадське обговорення освітньо-професійної програми «Середня освіта (історія)»

На історичному факультеті відбулося громадське обговорення освітньо-професійної програми «Середня освіта (історія)»

На історичному факультеті відбулося громадське обговорення освітньо-професійної програми «Середня освіта (історія)»
04.06.2020 16:30 Все Головні новини Факультети Історичний ZNU Zaporizhzhia National University історичний факультет освітній процес громадське обговорення проєкту освітньо-професійної програми

29 квітня 2020 року на базі історичного факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) відбулося громадське обговорення проєкту освітньо-професійної програми «Середня освіта (Історія)» бакалаврського рівня у формі відеоконференції за допомогою сервісу Google Meet. Координатором обговорення виступив гарант спеціальності «Середня освіта (Історія)», професор кафедри історії України С. О. Терно. Більше інформації – за покликанням:

https://www.facebook.com/105903287548356/videos/1303324273211146/?modal=admin_todo_tour; http://sites.znu.edu.ua/public_discussions/2020/05/OPP_ser_osv__ta___stor__ya_2020.pdf

Із вітальним словом до присутніх звернувся декан історичного факультету В. І. Мільчев. Відгук на проєкт програми від роботодавців надали В. О. Зайцев, голова постійної комісії Запорізької міської ради з питань освіти, науки, культури, молоді, спорту та туризму, та О. В. Тішин, директор Комунального закладу «Шевченківська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів» Василівської районної ради Запорізької області.

Роботодавці висловили побажання доповнити програму кількома дисциплінами, зокрема: 1) «Шкільна академічна доброчесність», яка дозволила б прищеплювати доброчесність уже в школі; 2) «Шкільне документознавство», яке готуватиме майбутніх вчителів, як заповнювати та вести шкільну документацію; 3) «Конфліктологія», котра дасть навички вирішувати конфлікти між учнями, вчителями та батьками. Відзначено, що особливої уваги потребує оцінювальна діяльність, адже непересічного значення в сучасних умовах набуває уміння оцінювати як власну діяльність, так і результати навчання учнів.

Від стейкходерів із відгуком на проєкт програми виступили О. М. Сирцова, доцент кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради; студенти 1 та 2 курсу бакалаврату освітньо-професійної програми «Середня освіта (Історія)» та представники групи забезпечення спеціальності (професори кафедри історії України С. Р. Лях, О. М. Ігнатуша та Г. Ф. Турченко). Стейкхолдери висловили наступні побажання: розглянути можливість розроблення та запровадження спецкурсів із моніторингу якості освіти, тестології та застосування статистичних методів аналізу кількісної інформації навчальних досягнень учнів; з діагностики якісних характеристик, написання аналітичних довідок та розроблення корекційних програм на їхній основі; залучити майбутніх вчителів до заходів із представлення перспективного педагогічного досвіду вчителів-новаторів Запорізького регіону як частини їхньої неформальної та інформальної освіти; розширити курс «Історія України»; розробити програму для магістерського рівня спеціальності; виключити дисципліну «Археологія» з навчального плану спеціальності, оскільки методика розкопок, опис поховань не знадобляться в школі; розширити спектр навчальних дисциплін, щоб факультет готував не лише вчителя історії, а й вчителя суспільствознавчих дисциплін.

За підсумками обговорення відзначено, що укладачам програми варто звернути увагу на низку важливих моментів: специфіку ведення шкільної документації; розроблення інтегрованих курсів з конфліктології, які дозволять вирішувати проблеми трикутника «батьки-учні-вчителі»; розширення освітньої програми та включення курсів із суспільствознавства; розширення курсу з «Історії України».

 

 

 

 

 

 

 

 

Схожі новини