Стара версія
Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Абітурієнтів запрошують завітати на цикл віртуальних екскурсій «Спеціальностями математичного факультету»: екскурсія №4

Абітурієнтів запрошують завітати на цикл віртуальних екскурсій «Спеціальностями математичного факультету»: екскурсія №4

Абітурієнтів запрошують завітати на цикл віртуальних екскурсій «Спеціальностями математичного факультету»: екскурсія №4
16.07.2020 15:06 Все Головні новини Факультети Математичний ZNU Zaporizhzhia National University математичний факультет вступна кампанія профорієнтаційна діяльність вступ-2020 віртуальна екскурсія

Математичний факультет ЗНУ(ZNU, Zaporizhzhia National University) напередодні 90-річча вишу та вирішальної частини вступної кампанії-2020 математичний факультет організував спеціальний інформаційний проєкт, який базується на публікаціях, присвячених його спеціальностям. Ми вважаємо, що спеціальності математичного факультету дуже привабливі з точки зору на сучасні потреби суспільства і абітурієнти повинні зрозуміти специфіку цих спеціальностей, спокійно та обмірковано зробити вибір напряму подальшого навчання та бізнесу.

Першим кроком нашої інформаційної кампанії було відеозвернення декана факультету професора, доктора технічних наук Сергія Гоменюка до абітурієнтів (з текстом публікації можна ознайомитись за посиланням https://www.znu.edu.ua/cms/index.php?action=news/view_details&news_id=51417&lang=ukr&news_code=u-znu-oprilyudnili-videozvernennya-dekana-matematichnogo-fakultetu-sergiya-gomenyuka-do-abituri--ntiv, відеозвернення можна переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=v6gjhQDx6_4&t=10s).

Другим кроком стала публікація про спеціальності «Математика» та «Комп’ютерна математика» (з публікацією можна ознайомитись за посиланням https://www.znu.edu.ua/cms/index.php?action=news/view_details&news_id=51686&lang=ukr&news_code=u-znu-rozpochali-nizku-virtualnikh-ekskursij-dlya-abituri--nta---spetsialnostyami-matematichnogo-fakultetu--).

Третім кроком була публікація присвячена спеціальностям «Прикладна математика» та «Інформаційні системи і технології» (з публікацією можна ознайомитись за посиланням https://www.znu.edu.ua/cms/index.php?action=news/view_details&news_id=51693&lang=ukr&news_code=u-znu-triva---tsikl-ekskursij---spetsialnostyami-matematichnogo-fakultetu----ekskursiya----2)

Четвертим кроком стала публікація присвячена спеціальностям «Комп’ютерні науки» та «Середня освіта (інформатика)» (з публікацією можна ознайомитись за посиланням https://www.znu.edu.ua/cms/index.php?action=news/view_details&news_id=51702&lang=ukr&news_code=dlya-majbutnikh-vstupnikiv-triva---tsikl-ekskursij---spetsialnostyami-matematichnogo-fakultetu----ekskursiya----3)

Настав час наступної екскурсії, яку ми присвячуємо двом важливим спеціальностям «Інженерія програмного забезпечення» та «Середня освіта (математика)».

 

Спеціальність «Інженерія програмного забезпечення»

 

Про спеціальність

Інженерія програмного забезпечення – одна із спеціальностей у галузі знань «Інформаційні технології», основною метою якої є підготовка фахівців, здатних ставити і розв’язувати завдання, що пов’язані з розробкою, супроводженням та забезпеченням якості програмного забезпечення. Фахівці з інженерії програмного забезпечення є одними з найбільш затребуваними на ринку праці серед інших фахівців з інформаційних технологій, вони приймають участь у розробці вітчизняних і міжнародних програмних проектів, і мають високу оплату своєї праці. Попит на фахівців з даної спеціальності зростає кожен рік.

 

Що вивчаємо?

У процесі навчання студенти спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» отримують базові знання та практичні навички з циклу загальної й професійної підготовки та блоку дисциплін вільного вибору студентів.

Цикл загальної підготовки переважно складається з гуманітарних дисциплін, що є обов’язковими для вивчення.

Цикл професійної підготовки забезпечує більшість професійних компетентностей які включають базову математичну підготовку, алгоритми та структури даних, архітектуру комп’ютерних та операційних систем, організацію комп’ютерних мереж, основи програмування та програмної інженерії, об’єктно-орієнтоване програмування, моделювання та аналіз програмного забезпечення, якість та тестування програмного забезпечення.

Блок дисциплін вільного вибору студентів складається з переліку курсів які студент може обирати під час навчання самостійно. Курси розподілено за наступними тематичними блоками:

  • Програмування Web розподілених систем;
  • Програмування мобільних систем;
  • Машинне навчання та аналіз даних.

 

Працевлаштування

Випускники за фахом «Програмна інженерія» можуть працювати у спеціалізованих компаніях з розробки програмного забезпечення, у інформаційно-аналітичних та обчислювальних центрах великих підприємств та установ, а також у будь-якій галузі, де застосовується програмне забезпечення. Можуть обіймати такі посади:

-       програміст;

-       керівник проектів по розробці програмного забезпечення;

-       системний аналітик;

-       спеціаліст по інтеграції програмного забезпечення;

-       проектувальник баз даних;

-       спеціаліст з верифікації та оцінки якості програмного забезпечення;

-       тестувальник програмного забезпечення;

-       спеціаліст з супроводу програмного забезпечення;

-       фахівець з адміністрування програмного забезпечення;

-       адміністратор комп'ютерних мереж.

 

Освітні програми

Програмна інженерія (бакалавр)

Рівень вищої освіти

Перший (бакалаврський) рівень

Ступінь, що присуджують

Бакалавр

Галузь знань

12 Інформаційні технології

Спеціальність

121 Інженерія програмного забезпечення

Освітня програма

Програмна інженерія

Форма навчання

Денна, заочна

Освітня
кваліфікація

Бакалавр з інженерії програмного забезпечення

Кваліфікація в дипломі

Ступінь вищої освіти – Бакалавр

Спеціальність – 121 Інженерія програмного забезпечення

Освітня програма – Програмна інженерія

Професійна кваліфікація

Фахівець з розробки та тестування програмного забезпечення

 

Інженерія програмного забезпечення (Магістр)

Рівень вищої освіти

другий (магістерський) рівень

Ступінь, що присуджують

Магістр

Галузь знань

12 Інформаційні технології

Спеціальність

121 Інженерія програмного забезпечення

Освітня програма

Інженерія програмного забезпечення

Форма навчання

Денна, заочна

Освітня кваліфікація

Магістр з інженерії програмного забезпечення

Професійна кваліфікація

Аналітик програмного забезпечення та мультимедіа

Кваліфікація в дипломі

Магістр з інженерії програмного забезпечення, науковий співробітник, аналітик програмного забезпечення та мультимедіа

 

Шановні абітурієнти! Запрошуємо Вас на навчання!

З повагою до Вас, кафедра програмної інженерії математичного факультету Запорізького національного університету

 

 

Спеціальність СЕРЕДНЯ ОСВІТА (МАТЕМАТИКА)

 

Передмова

У вік сучасних технологій поняття освіти та вимоги до неї постійно трансформуються та оновлюються, але незмінним залишається одне – потреба в учителях, які є сучасними, ініціативними, креативними, можуть змінювати освіту, впроваджувати в життя нові ідеї, нові підходи, ламати стереотипи.

І кому, як не молодим, реалізувати все це разом із своїми викладачами, наставниками та учнями. Тільки спільними зусиллями можливо впровадити нові ідеї, спираючись на невичерпну енергію молоді та досвід освітян.

Хіба може вчитель математики сучасної української школи не володіти сучасними комп’ютерними та цифровими технологіями, не знати інформатики, фізики, іноземної мови?

Цього року ми пропонуємо нові можливості – студенти, які вступають на ОР “бакалавр” за спеціальністю «середня освіта (математика)» зможуть стати одночасно вчителем математики з додатковою освітньою кваліфікацією.

Ставайте вчителями нового покоління, керуючись мудрістю накопиченого досвіду своїх вчителів, наставників! Ця мудрість ємко характеризується висловленням Л. М. Толстого : «Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде хороший учитель. Якщо учитель має тільки любов до учня, як батько, мати, – він буде краще того учителя, який прочитав усі книжки, але не має любові ні до справи, ні до учнів. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи й до учнів, він – досконалий учитель».

 

Термін навчання. Обсяг освітньо-професійної програми підготовки бакалавра за спеціальністю середня освіта (математика).

 

Нормативний термін навчання: 3 роки 10 місяців для денної форми навчання, 4 роки 10 місяців для заочної форми навчання.

Обсяг освітньо-професійної програми підготовки бакалавра за спеціальністю середня освіта (математика) становить 240 кредитів ЄКТС на базі повної загальної середньої освіти. Мінімум 50% обсягу освітньо-професійної програми має бути спрямовано на забезпечення загальних та спеціальних (фахових) компетентностей за спеціальністю, визначених стандартом вищої освіти. Для здобуття ступеня бакалавра на основі ступеня молодшого бакалавра ВНЗ має право скорочувати обсяг освітньо-професійної програми.

Коротка характеристика освітньо-професійної програми (ОПП)

Рівень вищої освіти

Перший (бакалаврський) рівень

Галузь знань

01 Освіта / Педагогіка

Ступінь вищої освіти

Бакалавр

Спеціальність

014 Середня освіта

Освітня програма

Середня освіта (Математика)

Форма навчання

Денна; заочна

Форми атестації

випускників

Підсумкова державна атестація здобувачів вищої освіти освітнього рівня «бакалавр» спеціальності 014 «Середня освіта» здійснюється у формі: атестаційного комплексного екзамену з математики.

Академічні права

випускників

Бакалаври зі здатністю до науково-дослідницького мислення за рекомендацією професорсько-викладацького складу кафедри мають право продовжувати навчання на другому рівні вищої освіти (в магістратурі) безпосередньо після завершення навчання на першому рівні або згодом – після практичної діяльності, незалежно від форми навчання

Працевлаштування випускників (сфери, первинні посади)

Сфера працевлаштування:

загальноосвітні навчальні заклади ІІ ступеня, коледжі;

Професійна назва роботи:

33 фахівець в галузі освіти.

Первинні посади:

33  Фахівець в галузі освіти ;

3340  Асистент вчителя, Лаборант (освіта),

3434 Асистент математика;

Вимоги до рівня освіти вступників

Наявність повної загальної середньої освіти

Основний фокус програми та спеціалізації

ОПП визначає специфіку підготовки бакалаврів зі спеціальності «Середня освіта» та програмні результати навчання. Базуються на компетентнісному підході і поділяє філософію визначення вимог до фахівця, закладену в основу Болонського процесу та в міжнародному Проекті Європейської Комісії Tuning Educational Structuresin Europe, TUNING.

 

Що вивчаємо?

У процесі навчання студенти спеціальності отримують базові знання та практичні навички з циклу загальної й професійної підготовки та блоку дисциплін вільного вибору студентів.

Цикл загальної підготовки переважно складається з гуманітарних дисциплін, що є обов’язковими для вивчення. В межах цього блоку підготовки вивчаються такі дисципліни, як: іноземна мова; історія України; інноваційні технології навчання; інформаційні технології в освіті; права і свободи людини та громадянина в Україні; система середньої освіти в Україні та світі, українська мова професійного спрямування, фізичне виховання.

Цикл професійної підготовки забезпечує більшість професійних компетентностей які включають базову математичну, методичну та психолого-педагогічну підготовку. У рамках цього блоку підготовки вивчаються такі дисципліни: вища алгебра; вища геометрія; дискретна математика; математичне програмне забезпечення; математичний аналіз; методи зображень; основи інклюзивної освіти; педагогіка; практикум із розв'язання задач; психологія; сучасні дидактичні засоби навчання; теорія ймовірності та математична статистика; шкільний курс математики та методика її викладання.

Блок дисциплін вільного вибору студентів складається з переліку курсів, які студент обирає під час навчання самостійно як в межах університету, так й спеціальності, наприклад: вибіркові дисципліни, що забезпечують формування інформаційно-комунікаційної компетентності, компетентностей з української та зарубіжної культури, медичної допомоги, безпеки життєдіяльності, охорони праці, цивільного захисту, філософії, соціально-політичних наук, вищої математики, методики підготовки до олімпіад із математики.

 

Особливості програми практичної професійної підготовки.

Освітня програма передбачає чотири практики – дві навчальні (педагогічні) та дві виробничі (педагогічні).

Більше ніж 50% обсягу освітньо-професійної програми спрямовано на забезпечення загальних та спеціальних (фахових) компетентностей за спеціальністю, визначених стандартом вищої освіти.

 

Кінцевий результат

Фахівець із спеціальності середня освіта (математика) має впевнено використовувати такі здобуті під час навчання, практик та самовдосконалення компетенції: здатність учитися, здобувати нові знання, уміння; застосовувати професійні знання й уміння на практиці, розв’язувати типові та складні спеціалізовані задачі середньої освіти в галузі математики, виховання учнів, що передбачає застосування математичних, психолого-педагогічних, виховних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов; адаптуватися до різних професійних ситуацій, проявляти творчий підхід, ініціативу; аналізувати свою професійну й соціальну діяльність, оцінювати й переосмислювати накопичений досвід

 

Працевлаштування. Випускник може здійснювати навчання математики в 5-9 класах закладів загальної середньої освіти (базова школа).

 

Шановні абітурієнти! Запрошуємо вас на навчання!

Із повагою до вас, кафедра загальної математики математичного факультету Запорізького національного університету

 

Чекайте на нашу наступну екскурсію.

 

Математичний факультет

 

 

 

Схожі новини