Стара версія
Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / У перший день роботи Осінньої онлайн-школи економіки дослідили тему: «Я в курсі: маркетинг та управління персоналом – це модно та актуально!»

У перший день роботи Осінньої онлайн-школи економіки дослідили тему: «Я в курсі: маркетинг та управління персоналом – це модно та актуально!»

У перший день роботи Осінньої онлайн-школи економіки дослідили тему: «Я в курсі: маркетинг та управління персоналом – це модно та актуально!»
28.10.2020 16:03 Все Головні новини Факультети Економічний ZNU Zaporizhzhia National University економічний факультет співпраця з учнями Осіння онлайн-школа

Двадцять шостого жовтня робота Осінньої онлайн-школи економічного  факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) «Я в курсі професійного майбутнього» продовжилася презентацією кафедри управління персоналом і маркетингу. Сучасна кафедра управління персоналом і маркетингу (УПІМ)  економічного факультету Запорізького національного університету веде як теоретичну, так і практичну підготовку бакалаврів і магістрів зі спеціальностей 051 Економіка (за освітньою програмою «Управління персоналом та економіка праці») та 075 Маркетинг (за освітньою програмою «Маркетинг»). Використання сучасних освітніх технологій та ефективної виробничої практики,  дозволяє кафедрі готувати фахівців в області управління персоналом і маркетингу для розвитку економічного потенціалу України та міста Запоріжжя і Запорізької області. Кафедра УПІМ формує творчих, всебічно розвинутих фахівців нової (цифрової) економіки.

Заняття в онлайн-школі розпочав д.е.н., професор Микола Іванов  вебінаром на тему «Використання хмарних технологій в маркетингу». Під час заходу ознайомили слухачів осінньої школи із сучасними типами хмарних послуг та продуктами для веб-аналітики, заснованих на застосуванні хмарних технологій. Розглянули архітектуру хмарних сховищ даних та концепцію побудови обчислювальної мережі  Internet of Things (IoT). Обговорили рішення Amazon Web Services (AWS) в галузі маркетингу та реклами, що є найбільшим постачальником хмарної інфраструктури у світі. Йшлося  про можливості та перспективи використання технологій хмарних обчислень в маркетингу, що передусім є цікавим для  учнів, оскільки цифрова економіка – це майбутнє. 

Продовжуючи знайомство учасників онлайн-школи з економічним факультетом, заступник декана з міжнародної роботи Юлія Калюжна розповіла про географію міжнародних зв’язків економічного факультету ЗНУ, програми мобільності для студентів та школярів, особливості написання мотиваційних листів та есе. На звершення запропонувала студентам долучитись до проєкту «Science Mentoring» – наукового наставництва, під ході якого школярі можуть отримати консультації з боку досвідчених науковців факультету під час реалізації проектів та втілення інноваційних ідей.

Магістранти першого курсу спеціальностей «Маркетинг» та «Міжнародна економіка»  Микита Юлпатов і Пилип Стрельніков поділились яскравим власним досвідом щодо можливостей стажувань і міжнародного студентського обміну студентами економічного факультету, детально розповіли про вимоги до кандидатів та необхідні документи. Також представники студентської ради поділилися враженнями та позитивними моментами від навчання на економічному факультеті, а також організації студентського життя в культурно-масовій сфері.

Далі за графіком слухачі Осінньої онлайн-школи відвідали тренінг «Реалізуємося на ринку праці», який провела к.е.н., доцент кафедри управління персоналом і маркетингу Валентина Гельман. Під час заняття розглянули елементи ринку праці, норми та стандарти гідної праці. Доповідач акцентувала увагу, що в умовах пандемії, яка призвела до світової економічної кризи, змінився й ринок праці України. Слухачі Осінньої школи активно обговорювали статистику змін ринку праці України та найбільш затребувані професії у 2020 році.

Під час дискусії визначено основні вимоги до конкурентоспроможного фахівця, які висувалися і будуть висуватися з огляду на зміни пріоритетів розвитку економіки та суспільства, приділено особливу увагу формуванню власного бренду як сукупності професійного досвіду, навичок і досягнень. Варто відзначити, що інформація, отримана під час тренінгу, є актуальною та корисною, може стати в пригоді в процесі прийняття рішення щодо професійного самовизначення.

Далі старший викладач Валерія Тимошик провела серед учасників школи інтерактивний конкурс «Маркетинг та цифрова економіка – за ними майбутнє», який полягав у тому, щоб вони  презентували себе в соціальній мережі задля створення позитивного образу для подальшого просування власного товару, а також обрали рекламу в інтернеті, яка би, на їхній погляд, найбільш точно відображала образ молодої людини, котра стоїть перед важливим вибором свого подальшого життєвого шляху.

Підбиваючи підсумки першого дня роботи Осінньої онлайн-школи, можна відзначити дружню атмосферу під час ведення дискусій на заняттях та дуже позитивні враження від того, що учні дізналися багато нового, цікавого та корисного.

 

Наталія Терент’єва,

к.е.н., доцент кафедри управління персоналом і маркетингу

 

Схожі новини