Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка факультету журналістики, маркетологиня Ірина Соболенко

Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка факультету журналістики, маркетологиня Ірина Соболенко

Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка факультету журналістики, маркетологиня Ірина Соболенко
30.10.2020 15:34 Все Головні новини Факультети Журналістики Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Історії успіхів випускників ЗНУ ZNU Zaporizhzhia National University факультет журналістики відділ доуніверситетської підготовки профорієнтації та працевлаштування пресслужба проєкт Історії успіхів випускників ЗНУ

У Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University) триває успішна реалізація профорієнтаційного проєкту «Історії успіхів випускників ЗНУ». Сьогодні у рамках його реалізації про свій вибір та професійні здобутки розповідає вихованка факультету журналістики, інтернет-маркетологиня, SMM-фахівчиня Ірина Соболенко. У розповіді йдеться про її переживання, університетські перевтілення та нехай маленькі, як вважає скромна випускниця Іра, але дорогоцінні кроки професійного успіху.

-         Ірино, ким Ви себе бачили в дитинстві, про яку професію мріялося?

- У дитинстві я була несконцентрованою дівчинкою, мені хотілося робити все одночасно (іноді й зараз буває, хах – посміхається – авт.). Коли я займалася хореографією, звісно, хотіла бути денс-тренеркою, коли відвідувала художню школу – дизайнеркою. Але це були тимчасові ідеї. Протягом усього життя мені подобалося писати та щось фотографувати. І я вирішила зупинитися саме на цьому.

-         Що викликало бажання пов’язати своє життя із галуззю реклами?

- Реклама має великий вплив на людей, гадаю, це – не новина. У цій галузі є місце й серйозності й креативу. Ти маєш можливість бути собою, просувати свої, іноді дуже дивні, ідеї, і це буде працювати. А ще, мені до вподоби відчуття, коли ти можеш створювати «з нуля», «проводити» проєкт, наче малу дитинку у світ, і після чути позитивні відгуки про твою працю від користувачів.

-   Чи можете Ви себе назвати успішною людиною сьогодні?

- Кожна людина успішна по-своєму. Мені не хочеться називати себе успішною, адже є набагато більше бажань та цілей, до яких я ще не дійшла. Але я вважаю, що на свій вік я досягла чимало.

- Ірино, Ви працюєте у галузі SMM. На сьогодні маєте свої напрацювання, що складають понад 100 проєктів різних ніш (від салонів краси до будівельних компаній). Від чого отримали найбільше задоволення? Чи маєте свій проєкт-улюбленець?

- Я люблю кожен свій проєкт, адже не беруся за ту роботу, що не приносить мені задоволення. Я проживаю життя разом із проєктом, і якщо бути відвертою, то це не дуже позитивна риса для фахівця, адже рано чи пізно ви завершуєте співробітництво, і це – нормально. Але процес розриву завжди сумний, якщо встигаєш прив’язатися до проєкту та команди.

-        Із чого починалася Ірина як фахівець? 

- Іра як фахівець починала з великої купи страхів, нервів і невпевненості. Але мені в житті щастить на людей та на місця роботи, не завжди, але в більшості випадків. І завдяки цьому, я змогла зруйнувати перешкоди у вигляді своїх комплексів.

-         Які Ваші мрії щодо професійних досягнень?

- Я хочу мати команду однодумців. Можливо, це банально, але люди — це одночасно найбільше задоволення та складність. І якщо поруч із тобою є круті креативщики, то будь-яке море буде по коліно. Із такою аутсорс-командою працювала над кількома дуже крутими проєктами вДніпрі. До речі, ще викладала курс із SMM у Школі Інтернет-маркетингу в Дніпрі.

Після карантину до бізнесу дійшло розуміння наслідків пандемії «хоречному» (хоречний – то від HoReCA – «термін, що позначає сегмент галузі послуг індустрії гостинності (громадського харчування та готельного господарства) і канал збуту товарів з безпосереднім споживанням продукції в місці продажу») SMM-у стало важко виживати. А я з дитинства мріяла жити в Києві, і я зрозуміла, що то, мабуть, знак. Почала шукати роботу, отримала крутий інвайт від «Люксоптики», тож тепер я живу в столиці і працюю в офісі SMM-фахівчинею та розвиваю соцмережі брендів компанії. Дуже незвично було сприймати себе як офісного співробітника після 2,5 років фрілансу, але, як я завжди кажу, все залежить від оточення. Тут мені класно, я дуже задоволена. Хоча можливо це до «першого килиму», жартую.

-   Що спонукало вступати на факультет журналістики? І чому саме вибір випав на спеціальність «реклама та зв’язки з громадськістю»?

- Я люблю говорити, щось вигадувати та робити. І як я вже казала, ця спеціальність дає можливість робити це на професійному рівні.

- Факультет журналістики Запорізького національного університету, чому саме він?

- Я чула багато гарних відгуків про факультет журналістики ЗНУ. Також у мене була мрія пожити в гуртожитку (посміхається – авт.). Зорі склалися, і я з Дніпра переїхала навчатися до Запоріжжя. Дякую батькам, які підтримали мене в цьому, хоча й не мають жодного стосунку до рекламної індустрії.

-        Ірино, що найбільше запам’яталося зі студентського життя?

- Чотири слова, що одразу спали на думку: гуртожиток, курсові, диплом, студрада.

- Іра, яка прийшла до університету, й Іра, яка його закінчила, – що змінилося?

- Я прийшла до університету, взагалі, іншою людиною. Я не вміла будувати комунікацію з людьми, дуже соромилася й боялася припуститися помилок. Зараз я, взагалі, протилежна тій, якою була. У мене більше сміливості й рішучості, які допомагають у спеціалізації та житті.

- Чи траплялися у Вашому житті курйозні випадки, пов’язані з професійною діяльністю? 

- Моя професія — це і є курйозний випадок (посміхається – авт.)

-         Ірино, чому?

- Тому що у своїй професійній діяльності контактую з різними людьми, у кожного з яких є свій творчий потенціал та ідеї, думки та світогляд. Дуже часто ми маємо різні уподобання й це провокує виникнення дивних життєвих ситуацій. На жаль, це не завжди ситуації, про які згадуєш з посмішкою. Але нехай це залишиться нашою таємницею.

-   Що найбільше захоплює в обраній роботі?

- Захоплюють люди та можливість показати світові свої думки.

-        Іро, Ваше найбільше досягнення у професії сьогодні – це...

- Я вважаю, що найбільше досягнення наразі – це фідбек від клієнтів та людей, що бачать мою роботу. Зазвичай, це дуже позитивні відгуки, і це спонукає працювати далі, прагнути ще більше вдосконалити свій продукт.

-        Найбільш важливі, на Вашу думку, уміння та навички для фахівця у Вашій галузі діяльності – це?

- Однозначно, стресостійкість. Треба мати міцні нерви та «холодний» розум, щоб з будь-якої ситуації вийти переможцем.

-        На Вашу думку, які тенденції на ринку SMM чекають найближчим часом? На що варто звертати увагу майбутнім фахівцям у цій сфері вже сьогодні?

- Тенденції так стрімко змінюються, що дуже важко щось прогнозувати. Варто завжди тримати руку на пульсі, але дуже ретельно сортувати тренди, які можна інтегрувати у свої проєкти, а які – ні.

-        Іро, продовжіть: я люблю у своїй професії.., мені складно.., але .., мені не подобається .., я дякую .., я щаслива...

- У своїй професії я люблю можливість знайомитися з великою кількістю нових творчих людей та можливість самореалізуватися.

Мені складно знаходитися в активному соціуму кожен день, це забирає багато енергії, але без нього я також не можу.

Мені не подобається, що багато хто недооцінює обсяги нашої роботи або взагалі не сприймає це серйозно. Та те, що у моїй роботі взагалі немає графіку, адже я працюю з дуже різними проєктами, і всі вони працюють в різний час. І це означає, що весь цей час я маю бути онлайн на зв’язку, і я маю дуже мало часу на відпочинок.

Я дякую людям, які допомагали у свій час мені стати тим, ким я є сьогодні.

Я щаслива бути у цій галузі й мати можливість розвивати її та себе.

 

Схожі новини