Університет Абітурієнту Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / На факультеті менеджменту відбулася онлайн-зустріч між викладачами та стейкхолдерами – представниками малого та середнього бізнесу

На факультеті менеджменту відбулася онлайн-зустріч між викладачами та стейкхолдерами – представниками малого та середнього бізнесу

На факультеті менеджменту відбулася онлайн-зустріч між викладачами та стейкхолдерами – представниками малого та середнього бізнесу
20.11.2020 11:27 Все Головні новини Факультети Менеджменту ZNU Zaporizhzhia National University факультет менеджменту кафедра бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності онлайн-зустріч співпраця зі стейкхолдерами

На кафедрі бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності факультету менеджменту ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) відбулася чергова онлайн-зустріч викладачів, науковців та представників малого та середнього бізнесу, які є стейкхолдерами освітньо-професійних програм «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Менеджмент міжнародного бізнесу», «Бізнес-адміністрування», «Менеджмент закладів освіти, культури і спорту».

Спікерами на зустрічі були: Пучков О.В. (директор УІ ТОВ «Урожай»), Процько С.Л. (начальник комерційного відділу ТОВ «ТЕХПРОВІД»), д.е.н., доц. Антонюк Д.А. (віце-президент Запорізької торгово-промислової палати), Коваленко К.Ю. (директор ТОВ «Чистий світ Запоріжжя»), Нечепуренко Д.С. (директор ПП «Фірма «Дінас»), Слободенюк О.С. (директор «Агенції антикризових рішень «Гешефт») та Стрельченко О.Ю. (керівник ТОВ «Віджи Фармінг»).

Під час зустрічі найбільш активно учасники зустрічі обговорили проблеми здійснення державної підтримки бізнесу під час карантину, виявлені були найбільш проблемні бізнесу, зокрема в умовах запровадження «карантину вихідного дня». У результаті всі дійшли спільного висновку, що нагальною потребою бізнесу в сучасних реаліях ведення підприємництва є пошук нових можливостей, переорієнтація бізнесу, активізація роботи в галузі онлайн-просування та збуту власної продукції. Потреба отримання знань студентами в галузі інтернет-маркетингу, SMM були визначені як найбільш важливі компетенції, якими повинні оволодіти здобувачі вищої освіти.

Загалом зустріч завершилася слоганом: «Пандемія та карантин – це не час обмежень, а час для відкриття нових можливостей».

 

Схожі новини