Запорізький гідроенергетичний професійний коледж ЗНУ – учасник реалізації гранту міжнародного проєкту з енергетичної безпеки

Нещодавно Всеукраїнська благодійна організація «Інститут місцевого розвитку» розповіла про новий етап співпраці з американським агентством міжнародного розвитку USAID, яке відповідає за невійськову допомогу США іншим країнам. Колектив інституту взяв участь у конкурсі проєктів з енергетичної безпеки та виграв грант «Оцінка освітніх потреб для української енергетики». Перший етап позаду, а на другому одним із його учасників став і Запорізький гідроенергетичний професійний коледж Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University).
Колеги з ВБО «Інститут місцевого розвитку» розповіли, що під час реалізації першого етапу гранту розробили методологію оцінки освітніх потреб для української енергетики. «Ми підготували та погодили з грантодавцем, – розповідають фахівці інституту, – методологічні підходи проведення оцінки освітніх потреб роботодавців у енергетичному секторі та підходи до аналізу освітніх програм і організаційно-технічного забезпечення закладів освіти». Дослідження, як зазначили представники інституту, стосувалися установ професійної передвищої освіти, які готують фахівців за спеціальностями елетро- і тепловідновлюваної енергетики й ринку природного газу.
Цього тижня фахівці ВБО «Інститут місцевого розвитку» відвідали Запорізький гідроенергетичний професійний коледж, де й провели глибинне інтерв'ювання (так зване гайд-інтерв'ю) зі студентами та викладачами спеціальностей 145 «Гідроенергетика» і 144 «Теплоенергетика». У guide-interview взяли участь учені інституту: директор департаменту з питань соціологічних досліджень та зв'язків з громадськістю Кадрія Сафіуліна і консультант із питань залучення громадськості Юлія Свєженцова. ЗГЕК представляли заступник директора коледжу з навчально-виробничої роботи Сергій Іванов і викладачі спеціальності «Теплоенергетика» Анжела Потапова та Альона Луценко.
Під час спілкування учасники обговорювали рівень підготовки випускників, їхні ключові компетентності, гендерні аспекти енергетичної освіти. Окремою темою обговорення стали пропозиції з боку викладачів коледжу з підвищення якості підготовки студентів. За їх словами, зустріч відбулася в дружній атмосфері, спілкування було дуже продуктивним, змістовним. Науково-педагогічні працівники та студенти коледжу зазначили, що надали посильну допомогу вченим інституту місцевого розвитку на другому етапі реалізації гранту «Оцінка освітніх потреб для української енергетики» й сподіваються на подальшу співпрацю.
Інженерний навчально-науковий інститут