Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Для студентів спеціальності «Туризм» Економіко-правничого фахового коледжу виробничу практику провели в онлайн-режимі

Для студентів спеціальності «Туризм» Економіко-правничого фахового коледжу виробничу практику провели в онлайн-режимі

Для студентів спеціальності «Туризм» Економіко-правничого фахового коледжу виробничу практику провели в онлайн-режимі
27.11.2020 12:47 Все Головні новини Коледжі та філії Економіко-правничий коледж ZNU Zaporizhzhia National University Економіко-правничий фаховий коледж дистанційна освіта практика

Спектр професійної самореалізації у галузі туризму, специфіка роботи туристичного оператора і туристичного агента, економічні перспективи туристичної галузі – такі питання обговорюють студенти 2 курсу спеціальності «Туризм» Економіко-правничого фахового коледжу ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) під час виробничої практики в режимі онлайн.

За словами керівниць практики від коледжу Наталі Яцук і Лариси Ніколаєвої, для другокурсників виробнича практика розпочалась на початку вересня. Програма практики передбачає вивчення специфіки підприємств сфери гостинності, їх штатних структур та функціональних обов’язків. Також керівники різноманітних підприємств Запоріжжя в рамках практики проводять майстер-класи, під час розповідають про структуру ввірених їм установ, обов’язки працівників і вимоги до претендентів на вакантні місця. Спілкування з практиками-фахівцями – важлива складова виробничої практики в ЕПФК ЗНУ, адже студент має зрозуміти свої можливості та перспективи професійної самореалізації в обраній сфері діяльності. Попри те, що адаптивний карантин уже на початку практики, ще з вересня, ускладнював роботу, з дотриманням протиепідемічних вимог та правил, відвідали Запорізький обласний краєзнавчий музей. На екскурсії студенти ознайомилися з оновленими експозиціями, особливостями роботи екскурсовода. А завідуюча відділом Запорізького обласного краєзнавчого музею Вікторія Водоп'ян ознайомила зі штатною структурою музею, специфікою службових обов’язків працівників, усіма аспектами роботи музею, новаціями в його діяльності. Наголосила пані Вікторія й на необхідних сучасному працівникові музею навички.

У рамках виробничої практики регіональна директорка туроператора «Anex tour» Наталія Величко – постійна партнерка з підготовки фахівців туристичної галузі, особисто виступила спікеркою майстер-класів. Жінка розповіла про структуру туроператорської компанії, можливість професійної самореалізації у галузі туризму, специфіку роботи туроператора й туристичного агента. Подискутували студенти та фахівчиня й про економічні перспективи туристичної галузі й основні напрями діяльності туристичних компаній. Посилення карантинних обмежень змусило остаточно перейти в онлайн-формат організації виробничої практики. Під час виконання студентами рекомендованих завдань, які надали фахівці-представники підприємств – баз практики, з’ясувалося, що великий обсяг роботи в галузі туризму здійснюється в рамках електронної комерції. Саме онлайн-практика це продемонструвала, адже, за словами Наталі Яцук, упродовж проходження практики студент має усвідомити можливості ринку праці, який створює саме туристична галузь, зрозуміти наявність вакансій, побачити можливості вертикального та горизонтального кар’єрного росту, усвідомити рівень відповідальності кожного кар’єрного рівня певної вакансії і професійних вимог до неї.

Крім того, під час виконання практичних завдань студенти здійснювали пошук інформації в мережі інтернет та склали каталоги розміщення закладів Запорізького краю, зокрема музеїв. Це допоможе їм у подальшій професійній діяльності. Також студенти отримали досвід організації подорожей в умовах карантинного режиму та надали власні рекомендації, санітарні вимоги обслуговування туристів для закладу. Відбулася в рамках практики й зустріч студентів із представниками аеропорту. До неї студенти ґрунтовно підготувалися: розглянули особливості функціонування Запорізького аеропорту, специфіку роботи вітчизняних аеропортів і відомих аеропортів світу. Вони склали перелік питань до працівників і отримали відеозапис відповідей. «Приємно, що першим спікером на зустрічі зі студентами  став випускник коледжу  – черговий залу офіційних делегацій (Черговий VIP залу) Олександр Сірик. Акцентуємо увагу, що роботу він отримав завдяки виробничій практиці під час навчання у коледжі», –зазначає Наталя Яцук.

Переглядаючи зустрічі із спікерами, представники коледжу помітили те, що великого значення набуває комунікативна навичка, вправно застосовуючи яку, можна керувати емоціями й голосом. У сучасних умовах студентам ЕПФК – майбутнім фахівцям, необхідно навчитися спілкуватися з клієнтом в онлайн-режимі, варто відчути себе у певній професійній ролі: екскурсовода, менеджера туризму, адміністратора, щоб зрозуміти рамки відповідальності відповідно до посадових обов’язків певної вакансії. Оскільки кожна з вакансій галузі гостинності  потребує навички роботи з клієнтами, особливо з емоційно-психологічної точки зору, для студентів на практиці провели онлайн-тренінги та опрацювали вправи  «Перша зустріч із клієнтом». Виконуючи її, студенти мали змогу побувати в ролі менеджера, який зустрічає клієнта онлайн чи офлайн. Студенти позитивно поставились до таких нововведень та зрозуміли, що карантинні умови – це каталізатор розвитку електронної комерції, отже, навички онлайн-роботи необхідно набувати, у чому і сприяє онлайн-практика.

 

Схожі новини